מאמצים להכשיר את אופואדו לקריית שמונה, אימון מלא לעטר

אלירן עטר
אלירן עטר | דני מרון

במכבי תל אביב מקווים כי הניגרי יחזור לקראת השבוע החשוב בו תקיים שלושה משחקי ליגה, מלך שערי הקבוצה אשתקד סובל מכאבים בצווארו ולא שותף בניצחון על נס ציונה. שביעות רצון מייני, ניקוליץ' מתקשה לשוב

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (ראשון) אימון בקריית שלום והחלה בהכנות לקראת משחק החוץ בקריית שמונה (שבת ב-17:10, ספורט4) במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. ביום שישי האחרון גברו הצהובים 0:3 על סקציה נס ציונה, משחק אימון בו הסירו חלק מהשחקנים חלודה לאחר היעדרות ממושכת מהמגרשים.

מי ששב לשער אחרי פציעה ארוכה הוא השוער אנדראס יאניוטיס ובמכבי תל אביב הביעו שביעות רצון מיכולתו. היווני נקלע לסיטואציה די מוזרה מבחינתו כשהפך לשוער שני, אולם בשלב הזה הוא אינו מתוכנן לשוב להרכב. מי שניצל את פציעתו של יאניוטיס ותפס מקום של קבע בהרכב הוא דניאל טננבאום, שטרם ספג העונה וקרוב לשבור שיא ישראלי בו מחזיק גיורא אנטמן. גם מאור קנדיל ועומר אצילי זכו לדקות משמעותיות, מה שצפוי להעצים את המלחמה על המקום בהרכב ואף את הכניסה לסגל של המאמן ולדימיר איביץ', כשבמקביל גם ארון שוינפלד החלים מפציעה ארוכה וכשיר לשחק.

בשבוע הבא מצפים למכבי תל אביב שלושה משחקי ליגה בשבעה ימים: קריית שמונה בשבת, דרבי לוהט באמצע השבוע מול הפועל תל אביב ושלושה ימים לאחר מכן משחק בית מול מכבי נתניה. בקריית שלום ינסו להכשיר במהלך השבוע את אלירן עטר וצ'יקו אופואדו הפצועים, שלא השתתפו במשחק נגד נס ציונה. עטר סבל במהלך השבוע שעבר מכאבים בצוואר, אך ערך הבוקר אימון ואילו הניגרי מתאושש מקרע קטן בשריר הירך האחורי לאחר שנפצע בניצחון על הפועל חיפה לפני היציאה לפגרה. בשלב זה לא ברור מתי אופואדו ישוב לפעילות ובצוות הרפואי מקווים כי יצליחו להכשירו לקראת סדרת המשחקים הקרובה.

שחקן נוסף שככל הנראה לא יעמוד לרשותו של איביץ' בקריית שמונה הוא הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שסוחב פציעה בברכו ומתקשה לשוב לאימונים סדירים. בנוגע לשרן ייני, הקפטן מתאושש מקרע בשריר התאומים ובמכבי תל אביב מרוצים מקצב החלמתו. אחרי שנפצע מול בני יהודה באלוף האלופים, הבלם נפגע פעם נוספת במהלך חודש ספטמבר וכבר אז העריכו הרופאים שזמן ההחלמה יהיה יחסית ארוך בשל העובדה כי השחקן קרע את אותו השריר פעמיים תוך פרק זמן קצר. לאחרונה הגביר ייני את קצב האימונים שלו, אולם הוא עדיין לא עורך אימונים מלאים ולכן גם לא שותף מול נס ציונה.


יעמוד לרשות איביץ' בקריית שמונה? צ'יקו אופואדו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי