יעשה היסטוריה? דיא סבע במו"מ מתקדם עם קבוצת אל נסאר מדובאי

דיא סבע |

גם הוא עוזב את סין? לפי דיווחים במפרץ, שחקן נבחרת ישראל (27) שפתח את העונה נהדר בגוואנגז'ו, סיכם את תנאיו הכספיים לשלוש שנים ועשוי להיות הישראלי הראשון באיחוד האימרויות

(גודל טקסט)

יעשה היסטוריה? שחקן ההתקפה דיא סבע (27) עשוי להיות השחקן הישראלי הראשון באיחוד האימרויות כאשר הוא נמצא בשלבי המשא ומתן האחרונים עם קבוצת אל נאסר מדובאי, כך על פי דיווחים במפרץ. עוד נטען כי סבע כבר סיכם את תנאיו הכספיים במועדון החדש שלו לשלוש שנים. הקבוצה סיכמה גם על סעיפי הפיצוי מול קבוצתו הסינית גוואנג'זו ר.פ בתמורה להעברתו.

העיתון מדווח כי המשא ומתן הגיע לשלבים האחרונים שלו כשהשחקן עצמו יגיע ביומיים הקרובים לדובאי כדי לחתום לשלוש שנים. גם סוכנו רונן קצב היה מעורב בעסקה כמובן.

מדובר בחדשות מפתיעות מעט שכן סבע, שהחל את העונה הנוכחית בסין באיחור בשל חובת הבידוד, מציג יכולת מצוינת. הוא כבש ארבעה שערים ובישל שלושה נוספים בעשרה משחקים בכל המסגרות. לפני חמישה ימים העלה את קבוצתו לשלב הבא בגביע המקומי בפנדל. בסך הכל, ב-36 משחקים בקבוצתו הסינית, סבע כבש 17 שערים ובישל עוד 12.

כזכור, סבע, שהיה מלך שערי ליגת העל בעונת 2017/18 עם 24 שערים במדי מכבי נתניה, עבר לאחר מכן להפועל באר שבע וכעבור חצי שנה החל את ההרפתקה בסין כאשר גוונאגז'ו שילמה עבורו חמישה מיליון דולר. בעוד כשבועיים הוא ינסה לעזור לנבחרת ישראל במשחק החשוב נגד סקוטלנד בפלייאוף העלייה ליורו.

דיא סבע
דיא סבע | באדיבות סינה ספורט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי