"דמארי שייך למשפחה, הוא יתאקלם כאן מהר"

דמארי
דמארי | צילום: ניו יורק רד בולס‎

מנכ"ל ניו יורק דחה ביקורות נגד צירוף "החלוץ האלמוני". אז מה אמר השחקן בעצמו?

(גודל טקסט)

עומר דמארי תפס אמריקה, לפחות בינתיים. בעיתון "ניו יורק טיימס" פורסמה כתבת היכרות עם חלוץ ניו יורק רד בולס, בה נמתחה ביקורת על הקבוצה שממשיכה במסורת שלה להחתים שחקנים לא מוכרים במיוחד. הפעם הקורבן היה הישראלי. 

מנכ"ל הקבוצה אלי קרטיס הסביר לעיתון: "הוא שחקן ששייך למשפחת הקבוצות שלנו ברד בול ויודע בדיוק באיזו שיטה אנחנו משחקים. לכן אני חושב שההתאקלמות שלו תהיה מהירה יותר משחקן אחר שהיינו מביאים. אותנו מעניינים פחות שמות ויותר אם השחקן יכול להסתגל לשיטת המשחק ועד כמה השחקנים שלנו כשירים". 

ב-MLS הסכימו לאשר להחתימו אחרי שניתן לדמארי מעמד שונה מזה של השחקנים האחרים, זאת מאחר שהמשכורת שלו גבוהה יותר מתקרת השכר בליגה, אבל את ההשלמה הוא מקבל מלייפציג. לפי העיתון, אוהדי רד בולס ציפו לשם חם יותר כמו ג'יוזפה רוסי האיטלקי, שנולד בניו ג'רזי. בעונה שעברה הקבוצה הייתה במו"מ עם מירוסלב קלוזה. 


יש דמארי, מי צריך את קלוזה? (צילום: ניו יורק רד בולס‎)

מאמן רד בולס ג'סי מארץ' טען שהקבוצה שלו מקופחת על ידי שופטים, זאת בגלל שאין לה שחקנים מפורסמים ששופטים נותנים להם כבוד מוגזם ב-MLS. הוא הורחק במשחק האחרון, שהסתיים ב-2:2 מול לוס אנג'לס גלאקסי, זאת בגלל שמחה על החלטות השופט שהתעלם לדבריו מפנדל. מלך שערי הקבוצה ברדלי רייט-פיליפס נפצע, אבל בתפוח הגדול מקווים שיהיה כשיר למשחק בשבת נגד מונטריאול. 

על דמארי נאמר שהוא הישראלי הרביעי ב-MLS אחרי אור ברוך. "אני לא יודע הרבה דברים על הליגה, אבל התחלתי ללמוד אחרי שראיתי כמה משחקים של ניו יורק רד בולס. בקבוצות של רד בול השיטה היא לחץ בלי סוף", אמר הליגיונר. מארץ' הבטיח שאם דמארי ייכנס לכושר, הוא ישחק משחקים רבים לצדו של רייט-פיליפס כחלוץ שני. הישראלי כנראה לא ישחק עדיין השבוע משום שהוא לא בכושר משחק מספק.


עוד צריך להיכנס לכושר משחק. דמארי (צילום: ניו יורק רד בולס‎)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי