מנייה בטוחה: שון וייסמן שילש את ערכו באוסטריה

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

על פי אתר טרנספרמרקט, השווי של החלוץ הישראלי קפץ לשלושה מיליון יורו בעקבות העונה המופלאה בוולפסברגר, אך עדיין רחוק מארלינג הולאנד שערכו עלה ל-45 מיליון יורו. וגם: היכן ממוקם בטבלת הישראלים?

(גודל טקסט)

שון וייסמן לא מפסיק להדהים את אירופה – החלוץ הישראלי שהגיע לוולפסברג ממכבי חיפה הקיץ ללא דמי העברה, מוביל את טבלת הכיבושים של הליגה האוסטרית עם 17 גולים ובכל הליגות הראשונות באירופה, רק שני שחקנים כבשו יותר ממנו – רוברט לבנדובסקי וטינו ורנר (18 כ"א).

לכן, אין זו הפתעה ששמו של וייסמן נקשר למועדונים בכירים ברחבה אירופה ונשיא וולפסברגר דיטמר ריגלר, הצמיד לו תג מחיר גבוה של חמישה מיליון יורו. בנוסף, וייסמן זכה לכבוד נוסף על ידי האתר הגרמני טרנספרמרקט, ששילש את ערכו של הישראלי ממיליון יורו לשלוש מיליון יורו, וכעת הוא הפך לשחקן הבכיר של וולפסברגר.

ועדיין על פי טרנספרמרקט וייסמן רחוק מלהיות השחקן הבכיר בליגה. מעל כולם נמצא כמובן סגנו של הישראלי בליגה, ארלינג הולאנד בן ה-19 מזלצבורג שמבוקש על ידי הקבוצות הבכירות באירופה והשווי המוערך שלו קפץ מ-30 ל-45 מיליון. מיד אחריו נמצא דומיניק סובוסלאי ההונגרי שמשחק גם הוא באלופה האוסטרית ושוויו עלה ל-15 מיליון יורו. הואנג הי-צ'ן (12.5 מיליון), טאקומי מינאמינו (12.5 מיליון) ומקסימיליאן וובר (10 מיליון יורו), כולם גם הם מזלצבורג סוגרים את החמישייה. וייסמן רק במקום ה-19.


מדהים את אוסטריה. שון וייסמן (Paolo Bruno/Getty Images)

בגזרה הישראלית מצבו של וייסמן טוב אפילו יותר, בעקבות השווי החדש החלוץ בן ה-23 חולק את המקום הרביעי יחד עם ביברס נאתכו. רק מואנס דאבור (15 מיליון), ערן זהבי (9.5 מיליון) ומנור סולומון (5 מיליון) מקדימים אותו.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי