מאמן וולפסברגר: "אנחנו מאושרים ששון וייסמן לא רצה לעזוב"

שון וייסמן
שון וייסמן | וולפסברגר עמוד הפייסבוק

מלך השערים באוסטריה העלה את מאזנו ל-19 כיבושים ב-18 מחזורים, פלדהופר שערך בכורה על הקווים והוביל את הקבוצה לניצחון ראשון מאז נובמבר החמיא: "בשורה גדולה בשבילנו שהוא נשאר". בסקיי החמיאו: "מכונת שערים"

(גודל טקסט)

חודשיים בדיוק חלפו מאז יצאה וולפסברגר לפגרת החורף, אבל אתמול (שבת) היא שבה ממנה ובגדול. 0:3 ביתי קליל על הארטברג העלה אותה למקום השלישי בטבלה, הבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון ועבור שון וייסמן זו הייתה הופעה גדולה נוספת – הישראלי כבש צמד והעלה את מאזנו ל-19 שערי ליגה ב-18 מחזורים, בסך הכל לזכותו כבר 26 שערים ב-27 משחקים בכל המסגרות בעונת הבכורה מעבר לים.

המאמן פרדינד פלדהופר, שרק מונה בדצמבר, עמד לראשונה על הקווים כמאמן הקבוצה והוביל אותה לניצחון ראשון בליגה מאז ה-23.11, למעשה הקבוצה קטעה רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון, החמיא בסיום לחלוץ הישראלי: "אנחנו מאושרים שיש לנו את שון בקבוצה. הוא לא רצה לעזוב בינואר ומבחינתו זו הייתה בשורה גדולה לדעת שהוא נשאר איתנו".

גם פרשן סקיי ספורט, המאמן וכדורגלן העבר שבשיאו כיכב בברצלונה, האנס קרנקל, החמיא לישראלי, מלך שערי הליגה כמובן: "הוא כובש שערים מוכח והוא הוכיח את זה פעם נוספת היום".


מי שעוד זכה לשבחים הוא אחד משלושת שחקני הרכש שהגיעו בינואר, מילוש יואיץ' שהגיע מבשאקשהיר הטורקית, בישל פעמיים ועליו אמר המאמן: "לא נדבר על האיכויות שלו, אבל ברור שהוא מסוגל ליותר". בתקשורת האוסטרית אף טענו כי "הכל היה יכול להיראות אחרת עבור וולפסברגר אם הוא היה פותח את העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי