ערן זהבי: "אוהב לשחק תחת לחץ, רוצה להמשיך לכבוש"

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

לכבוד שערו ה-100 בסין, חלוץ גוואנגז'ו ר.פ. ערך ראיון בתקשורת המקומית וסיפר על פתיחת העונה המאכזבת: "מאמין שכעת אני ושאר השחקנים נראה טוב יותר". וגם: המודל לחיקוי וה'פיו פיו'

(גודל טקסט)

ערן זהבי העניק במחזור האחרון נקודה ראשונה לגוונאגז'ו ר.פ. ב-1:1 של קבוצתו על האנן ועל הדרך הגיע לציון דרך מכובד של 100 שערים בסין. לכבוד ההישג החגיגי – החלוץ הישראלי שכבר הספיק לזכות פעמיים בתואר מלך השערים, ערך ראיון בסין בו סיפר על פתיחת העונה המאכזבת תחת המאמן החדש ג'ובאני ואן ברונקהורסט, פירט איך נראים חייו תחת הסגר וחשף מי המודל שלו לחיקוי.

"לא הצגתי יכולת טובה לפני שכבשתי את השער הראשון העונה", פתח זהבי את דבריו. "הגעתי לכמה הזדמנויות שלא הסתיימו בכיבוש, ואז החלו מעט ביקורות וגם לחץ כלפיי, אבל אני אוהב לשחק תחת לחץ, זה העניק לי מוטיבציה לכבוש את הגול הזה. עכשיו גם הלחץ ירד כמעט ואני מאמין שגם אני וגם שאר חברי הקבוצה נראה טוב יותר".

בהמשך זהבי דיבר על שערו ה-100 בסין: "ההישג הזה הוא כבוד גדול עבור המועדון וגם עבורי. אני מודה לכל חברי הקבוצה וכעת המטרה הבאה היא לשמור על כושר שיא, לכבוש שערים נוספים ולנצח כמה שיותר משחקים עבור הקבוצה".

ערן זהבי | אתר הליגה הסינית

לסיום ערן זהבי ענה בקצרה על מספר שאלות. החלוץ גילה לקהל הסיני שהמציא את ה'פיו פיו' בדרבי התל אביבי, השחקן הסיני המוערך עליו הוא ז'אנג לינפנג (מגן גוואנגז'ו אברגרנדה ונבחרת סין), האליל שלו הוא כריסטיאנו רונאלדו וכשנשאל איך חייו הנוכחיים נראים בתחת הסגר השיב: "אני מתאמן, נח, צופה בסדרות טלוויזיה ומשחק כדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי