גוואנגז'ו אישרה שפ.ס.וו הגישה הצעה על זהבי: "הוא איים לשבות"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

החלוץ נמצא תחת מתקפה בסין לקראת עזיבתו: "אמר שאם יכריחו אותו להישאר, הוא לא יתאמץ". גם אשתו, שי, ספגה ביקורת. מועדון הפאר ההולנדי בעקבותיו, אך דרישותיו מר.פ מהוות מכשול. וגם: קלוד פואל רצה לצרפו

(גודל טקסט)

ערן זהבי תחת מתקפה בתקשורת הסינית. לאחר הפרסום ביום שישי שחוזהו בגוואנגז'ו ר.פ הותר, מה שבסביבת החלוץ הכחישו מיד, בסין נכתב הבוקר שהוא אמנם נגרע מהסגל, אך טרם עזב סופית בשל מו"מ בין הצדדים על תנאי התרת החוזה.

לפי פרטים חדשים שנחשפו ב"סינה ספורט", ערן זהבי מחזיק בהצעה רשמית ממועדון הפאר ההולנדי פ.ס.וו איינדהובן, אולם דורש את מלוא שכרו עד סוף החוזה שיפוג בדצמבר – מה שבר.פ לא מוכנים לקבל. יתרה מכך, הועברה הבוקר ביקורת קשה על זהבי ומשפחתו ונטען שהחלוץ הביך מספר פעמים את המועדון בכך שלתא הכבוד במשחקי הקבוצה התייצבה אשתו, שי, שהייתה היחידה עם כרטיסים ליציע ה-VIP, אולם בכל זאת הגיעה עם חברים ובכך אילצה לא פעם את אנשי האבטחה להיות בקשר עם המועדון כדי למנוע תסבוכת.

בקבוצה גם ביקרו את זהבי על התבטאויות הרבות בכל הנוגע למצב המקצועי במועדון. למשל, מזכירים כי כבר לאחר שבעה מחזורים טען זהבי שלקבוצה אין שום סיכוי להגיע לטופ 4 בסין ושמכריחים אותו להישאר בקבוצה ושאם כך יהיה, הוא לא יתאמץ באימונים ובמשחקים – ומכאן שבסופו של דבר קיבלו את בקשתו לשוב לישראל לקראת עזיבה.

ערן זהבי
ערן זהבי | גוואנגז'ו ר.פ, רשמי

בר.פ טוענים שזהבי זכה לכל הכבוד הראוי ושבסופו של דבר כולל בונוסים הגיע שכרו לכ-14 מיליון יורו בשנה, כך שיש גבול עד כמה הם יוכלו ללכת לקראתו ולסייע לו במעבר לפ.ס.וו – הצעה רשמית שהתקבלה במועדון ועל פי הפרסום בר.פ אישרו קיימת. פ.ס.וו מציעה לו 1.2 מיליון יורו לעונה למשך שנתיים, על פי הערכות.

בתגובה לדיווח, כתב סוכנו של ערן זהבי, רונן קצב: "מביכה בעיני הקלות שבה אנשים מטילים ספק במקצוענות של שחקן ששם מעל מאה שערים בקבוצה, שבר כל שיא אפשרי, שימש דוגמה מושלמת איך צריך להתנהל ואף הביא איתו את מאמן הכושר של הנבחרת כדי לשפר את עצמו כל הזמן גם בסין הרחוקה. הרבה יותר מביך בעיני שהתקשורת בישראל יודעת בדיוק באיזה מקצוען מדובר ומעתיקה ומדביקה כל שטות שיוצאת בחו"ל".

לאותה הודעה של קצב, הגיב זהבי: "הייתי כל כך חמדן ואגואיסט עד כדי כך שזה גרם להם לבחור בי לקפטן". גם אחיו של ערן זהבי, אבי, כתב: "והשמועות בנו מגדל, אבל למי זה אכפת בכלל!".

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום מסך

בתוך כך, בתקשורת הצרפתית נכתב הבוקר שסנט אטיין והמאמן קלוד פואל, אשר מחפשים לחזק את החלק הקדמי, התעניינו באפשרות לצרף את ערן זהבי, אך ויתרו במהרה בעקבות דרישותיו הכספיות של הישראלי שהוגדרו בתקשורת המקומית כ"גבוהות מידי עבור המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי