דיווח באוקראינה: מנור סולומון עשוי לעזוב את שחטאר העונה

העיתונאי איגור צ'יגאניק טוען כי מלבד אטאלנטה, קבוצה נוספת (ששמה לא הוזכר) הגישה הצעה רשמית בגובה של 14 מיליון יורו לאלופה האוקראינית, שלא ממהרת למכור את הישראלי

(גודל טקסט)

גם אם השערים נגד אטאלנטה ומנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, הקפיצו את השווי של מנור סולומון משמעותית, נראה שדווקא החזרה מפגרת הקורונה הטיבה עמו הרבה יותר, בזכות ביצועים אדירים בליגה האירופית במדי שחטאר וכמובן צמד ההופעות מוצלחות במיוחד בליגת האומות מול סלובקיה וסקוטלנד עם נבחרת ישראל.

לכן בחודשים האחרונים החלו דיווחים שאטאלנטה מעוניינת לצרף את היהלום הישראלי, אך מסתבר שהיא לא היחידה. העיתונאי האוקראיני איגוד צ'יגאניק טוען כי סולומון קיבל מספר הצעה נוספת מקבוצה בכירה באירופה בגובה של 14 מליון יורו וייתכן שיעזוב עוד העונה.  צ'יגאניק לא סיפר מהיכן ההצעה הנוספת הגיעה, אך ציין כי שחטאר לא ממהרת למכור אותו, אף על פי שנרכש רק לפני כשנה וחצי ב-6 מיליון יורו.

כזכור רק לפני כחודשיים סיפר סולומון על עתידו ונראה שהסטטוס לגביו עדיין לא השתנה: "כרגע אני לא יודע לאן אני הולך. אני בשחטאר ויכול להיות שאעזוב בעוד שנה או שנתיים, אי אפשר לדעת מתי. אני לא אשאר עד סוף החוזה בעוד שלוש וחצי שנים, אבל הגעתי למועדון באמת ענק עם שחקנים מצוינים. יש לי פה עוד קצת זמן, לא סיימתי ומתי שיגיע הרגע אני אתקדם למועדון גדול יותר. בינתיים, אני בשחטאר וטוב לי. ממועדון כזה מגיעים למקומות הכי גבוהים, זה קרש קפיצה אדיר".

מנור סולומון | הטוויטר הרשמי של שחטאר דונייצק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי