קינדה השלים 90 דקות בניצחון קנזס, שער ניצחון להיגוואין

קשר הכנף ראה את קבוצתו משיגה ניצחון שני ברציפות במשחק קצבי כאשר היריבה החמיצה פנדל בדקה השנייה. רייד וינסטון כבש את ה-0:1. מהפך לאינטר מיאמי של בקהאם כאשר החלוץ הארגנטינרי הבקיע שער בכורה בכדור חופשי

(גודל טקסט)

בזמן שהנבחרות מקיימות משחקי ידידות, בארה"ב משחקים כדורגל וליגת ה-MLS ממשיכה. קנזס סיטי, קבוצתו של גדי קינדה, גברה 0:1 על שיקגו בביתה במשחק קצבי מאוד ורשמה ניצחון שני ברציפות, אך זה היה לא פשוט.

כבר בדקה השנייה המארחת זכתה לפנדל אך למזלה של קנזס, טים מליה ניחש נכון והדף את הבעיטה של רוברט בריץ'. התוצאה נשמרה עד לדקה ה-67, כשדווקא הבלם רייד וינסטון כבש בנגיחה נהדרת אחרי כדור קרן במה שהתברר כשער הניצחון. קינדה רשם 90 דקות מלאות.

קנזס מדורגת במקום השלישי במערב עם מאזן של שמונה ניצחונות בחלוף 15 מחזורים, רחוקה נקודה אחת מהשנייה בטבלה פורטלנד טימברס וארבע נקודות מהפסגה.

עוד בארה"ב, אינטר מיאמי, קבוצתו של דיוויד בקהאם, נקלעה לפיגור בדקה ה-53 נגד ניו יורק רד בולס אך הצליחה לחזור ולנצח 1:2. מתיאס פלגריני השווה כעבור שתי דקות, ובדקה ה-81 הגיע הרגע הגדול של גונסאלו היגוואין שכבש שער בכורה בקבוצתו החדשה כששלח כדור חופשי חזק וערמומי לרשת, 1:2. הקבוצה מדורגת רק במקום ה-12, עם ארבעה ניצחונות אל מול עשרה הפסדים ב-16 מחזורים.

גונסאלו היגוואין חוגג שער בכורה. הוא חיכה לזה | Rich Graessle/Icon Sportswire via Getty Images

צפו: שער הבכורה של היגוואין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי