צפו: שער ובישול לקינדה, סולומון כבש ב-1:5 של שחטאר

אחרי סדרת החמצות במדי הנבחרת, הקשר מצא את הרשת ועזר לקבוצתו להביס את לבוב. אקס בית"ר הצטיין נגד שיקגו. מיכה השלים 90 דק' ב-1:4 של אנורתוזיס, ייפגש את אצילי במחזור הבא. בכורה לסבע באיחוד האמירויות

(גודל טקסט)

לוח המשחקים העמוס בליגות האירופיות לא משאיר רגע דל לשחקני הנבחרות הלאומיות. שלושה ימים בלבד לאחר ה-2:3 על סלובקיה, חלק משחקני נבחרת ישראל חזרו היום (שבת) לשחק בזירה המקומית ומי שעשה זאת בהצלחה היה מנור סולומון, שכבש שער בניצחון שחטאר דונייצק על לבוב. הקשר הישראלי, שהיה מתוסכל ממספר החמצות שלו במשחקים האחרונים במדים הלאומיים, הראה חוסן מנטלי וסייע לקבוצתו לרשום 1:5 מוחץ, שמשאיר אותה בפער של שתי נקודות מדינמו קייב בפסגת הליגה האוקראינית.

שחקן נוסף שהצטיין היום הוא גדי קינדה. אקס בית"ר ירושלים פתח בהרכב של ספורטינג קנזס סיטי נגד שיקגו פייר, בישל את שער היתרון, ולאחר מכן כבש בעצמו וקבע 1:2 דרמטי בדקה ה-86. לצערו, השער שלו לא היה שער ניצחון משום ששניות ספורות לפני שריקת הסיום קנזס ספגה שוב והמשחק הסתיים ב-2:2.

גם על אופיר מרציאנו עבר שבוע קשה מאוד מבחינה אישית, אך לאחר השגיאות הקשות במשחקים נגד צ'כיה וסלובקיה, השוער הצליח לשמור על רשת נקייה במשחקה של היברניאן, שסיימה ב-0:0 מול רוס קאונטי בליגה הסקוטית.

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

שבוע לפני המשחק הגדול מול אפואל ניקוסיה, 90 דקות מוצלחות לדור מיכה במדי אנורתוזיס פמגוסטה, שפירקה את נאה סאלאמיס 1:4 במסגרת המחזור השביעי בקפריסין, רשמה ניצחון שני ברציפות והתבססה בצמרת הגבוהה. השוער אסף צור לא שותף. אקס מכבי ת"א יחגוג שער בכורה דווקא מול החברים עומר אצילי ובן שהר?

מוקדם יותר, סלטיק שיחקה נגד ריינג'רס ללא ניר ביטון הפצוע שנדבק בקורונה, ובלי חאתם עבד אלחמיד שאובחן גם הוא כחיובי. האלופה נוצחה 2:0 בדרבי הגדול של גלאזגו. עוד בסקוטלנד, גיא מלמד לא נכלל בסגל סט. ג'ונסטון, שניצחה 3:5 את המילטון.

באיחוד האמירויות, דיא סבע עשה היסטוריה עבור מדינת ישראל כאשר הפך לליגיונר הראשון שמשחק בליגה המקומית לאחר חתימת הסכם השלום. חלוץ גוואנגזו ר.פ לשעבר עלה מהספסל של אל נסר בדקה ה-75, אך לא הצליח להבקיע נגד אל גז'ירה, המשחק הסתיים ב-1:1.

View this post on Instagram

First game 💙🙏

A post shared by Diaa Sabia (@diaasabia10) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי