דווח בבלגיה: רפאלוב עשוי לעזוב את אנטוורפן בתום העונה

על פי 'Voetbal24', הקשר שוקל הצעות מקבוצות מישראל ומה-MLS, איתן יוכל לנהל מו"מ החל מחודש ינואר. וגם: האם ייבחר לשחקן העונה בליגה הבלגית?

(גודל טקסט)

מספר ימים אחרי הדיווח בבלגיה כי מאמן אנטוורפן, איבן לקו עשוי לעזוב את המועדון לטובת גוונאגז'ו ר.פ. הסינית, כעת טוענים כי גם הכוכב הישראלי ליאור רפאלוב בדרך החוצה ליעד חדש.

על פי הדיווח ב-'Voetbal24' הקשר הישראלי, שיחגוג באפריל יום הולדת 35, עדיין לא חידש את חוזהו שנגמר בקיץ 2021 והמשמעות היא שיוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שרק ירצה, ואף נטען כי מעבר ל-MLS או חזרה לישראל על הפרק וזאת למרות שטען לפני מספר שבועות כי בכוונתו להישאר במועדון בעונה הבאה.

בינתיים, רפאלוב לא הולך לשום מקום ועדיין זוכה להערכה רבה בעונתו העשירית בבלגיה. על פי סקר באתר 'VoetbalNieuws' הקשר הישראלי סומן כאחד המועמדים לזכות בתואר שחקן השנה בבלגיה בזכות שישה שערים ושלושה בישולים ב-16 הופעות במסגרת הליגה הבלגית.

עם זאת כוכב נבחרת בלגיה בעבר ועוזר מאמן הנבחרת הצעירה בהווה, תומאס בופל, סימן את החלוץ האוסטרי בן ה-27 של בירסחוט רפאל הולצהאוזר, שמציג עונה מפלצתית שכוללת 11 שערים ותשעה בישולים ועוזר לקבוצתו להתבסס במקום השישי.

ליאור רפאלוב | DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי