רפאלוב דיבר על עתידו אחרי הזכייה בנעל הזהב: "בטוח שנגיע להסכמה"

ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

קשר אנטוורפן התרגש מהזכייה בתואר שחקן השנה: "אני שמח ומרוצה מהתפקיד שלי בקבוצה". על עתידו: "כבר לא שואלים על מכבי חיפה, בטוח שאמשיך כאן". ברדה: "כבוד לכדורגל הישראלי, הוא ראוי"

(גודל טקסט)

איזה ערב מרגש חווה ליאור רפאלוב. הקשר של אנטוורפן נבחר לשחקן השנה בבלגיה אתמול (רביעי) בגיל 34 וזכה בתואר שנקרא "נעל זהב". רפאלוב קיבל 271 דקות וסיים בפער ניכר מהדולק אחריו, הקשר רפאל הולצהאוזר לו היו 187 נקודות. העונה כבש רפאלוב תשעה שערים ובישל עוד ארבעה ב-26 משחקים.

"אני באמת גאה ושמח", אמר רפאלוב לעיתונאים דרך מסך המחשב וחזר על כך כמה פעמים. "אני חושב שזה תגמול מסוים לעשור שלי בבלגיה, במהלכו נשארתי חזק למרות העליות והירידות שחוויתי". "אני ממש מרוצה מהתפקיד שלי באנטוורפן כרגע הן על המגרש והן בחדר ההלבשה. אני שמח שעזרתי גם למאמן להיבחר. אני רוצה להראות את האיכות שלי ברגעים הקריטיים", אמר מי שכבש את שער הניצחון נגד טוטנהאם בליגה האירופית ואף זכה למחמאות מז'וזה מוריניו.

האם זו העונה הטובה בקריירה שלו: "אני לא יודע אבל אני גאה במה שהשגתי וכבר מסתכל קדימה". רפאלוב הוא השחקן השלישי מהקבוצה שזוכה בפרס הזה, והראשון מאז ווילפריד ואן מור ב-1966. "אחרי התארים עם המועדונים, זה הדבר הכי יפה שקרה לי בקריירה, אני מאוד גאה ומודה לחבריי בקבוצה כי בלעדיהם זה לא היה אפשרי". עוד אמר כי הוא מקווה להגיע למקום הרביעי לפחות ולצאת מהתקופה הפחות טובה. "עבדנו על טקטיקה חדשה באימון הראשון".

חוזהו של רפאלוב מסתיים בתום העונה הנוכחית כמובן והוא אמר: "אני לא חושב על פרישה אלא רוצה לשחק עוד שנתיים-שלוש. אני חושב שהנשיא ישמח לראות אותי עוד. כבר דיברנו על הארכת החוזה והדברים הולכים בכיוון הנכון. אני בטוח שנגיע להסכמה בשבועות הקרובים. בלגיה היא הבית שלי כבר עשור ואני רוצה להמשיך כאן".

"עיתונאים בישראל מפסיקים לשאול אותי האם אני חוזר למכבי חיפה", סיכם הקשר שכנראה רק דבר אחד מעיב על העונות הנהדרות שלו – חוסר הקרדיט בנבחרת ישראל". רפאלוב, אגב, זכה לפרגון גדול מאליניב ברדה, עוד ליגיונר ישראלי ענק בבלגיה ששיחק בגנק בין 2007 ו-2013 ואף זכה איתה באליפות. "הזכייה של רפאלוב בפרס היא כבוד לכדורגל הישראלי, הוא ראוי לזה".

רפאלוב. משוכנע שימשיך | JOHN THYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי