"אף קבוצה בבלגיה לא יכולה להציע לרפאלוב עסקה טובה יותר"

אחרי הזכייה בנעל הזהב, בתקשורת המקומית עוסקים בעתידו של הקשר בן ה-34 וציטטו את סוכנו, דודו דהאן: "אם ישוו את ההצעות שהוא יקבל, ליאור תמיד יבחר באנטורפן". השחקן עצמו הבהיר: "רוצה להישאר"

(גודל טקסט)

אחרי שזכה ב"נעל הזהב" והצהיר על רצונו להישאר באנטוורפן, בבלגיה ממשיכים לעסוק הבוקר (שישי) בעתידו של ליאור רפאלוב בן ה-34, שיסיים את חוזהו בתום העונה הנוכחית וכידוע מחזיק במספר הצעות מקבוצות ב-MLS. בינתיים, סוכנו, דודו דהאן, סיפר היכן עומדים הדברים.

"שום דבר לא יוחלט השבוע, כי עדיין אין הצעה קונקרטית על השולחן", הסביר דהאן. "שני הצדדים רוצים אחד את השני, נראה מה יקרה. בבלגיה אין קבוצה אחרת שיכולה להציע לליאור עסקה טובה יותר. אם ראשי המועדון ישוו את ההצעות שהוא יקבל, ליאור תמיד יבחר באנטוורפן".

דהאן סיכם: "אם ליאור ירצה להעתיק את חייו למקום אחר, זה אפשרי. האפשרויות האלה עומדות על הפרק. אבל אני מקווה שהוא לא יעזוב את בלגיה. אני אוהב את המדינה הזו", סיכם דוהאן. עבור רפאלוב זו העונה השלישית באנטוורפן, אותה הוביל אשתקד לזכייה היסטורית בגביע. העונה הבקיע שישה שערי ליגה. לפני המעבר, הישראלי כיכב במשך שבע שנים במדי קלאב ברוז'.

לאחר הזכייה, כאמור, התייחס רפאלוב לעתידו: "אני לא חושב על פרישה אלא רוצה לשחק עוד שנתיים או שלוש. אני חושב שהנשיא ישמח לראות אותי ממשיך. כבר דיברנו על הארכת חוזה והדברים הולכים בכיוון הנכון. אני בטוח שנגיע להסכמה. בלגיה היא הבית שלי, בישראל כבר לא שואלים אותי על חזרה לחיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי