זהבי יפתח מול ספרטה רוטרדם: "נענשנו מול אלקמאר"

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל צפוי לעלות בהרכב פ.ס.וו איינדהובן בשבת (19:40, בספורט4). המאמן רוג'ר שמידט: "לא הראינו מספיק אינטנסיביות בחלק הקדמי במשחק האחרון". בתקשורת ביקרו: "אלקמאר - המשחק הגרוע ביותר של שמידט"

(גודל טקסט)

ערן זהבי חשב ש'עלה על הגל' עם הצמד הגדול שלו במשחק החזרה מפציעה ביום ראשון האחרון ב-2:2 של פ.ס.וו איינדהובן מול אייאקס, אך ביום רביעי האחרון קבוצתו של כוכב נבחרת ישראל חזרה לסורה עם יכולת חלשה והפסד 3:1 לאלקמאר.

לאחר ההפסד האחרון, זהבי שוב קיבל ביקורת בתקשורת ההולנדית ומחר (שבת) לוח הזמנים הצפוף של פ.ס.וו יימשך עם משחק שלישי בשבעה ימים, כאשר קבוצתו תתארח אצל ספרטה רוטרדם (החל מ-19:40, שידור ישיר בספורט4), הקבוצה בה אריאל הרוש שיחק בעונה הקודמת.

בפעם השלישית בשבוע העמוס, זהבי אמור לעלות בהרכב, כך על פי הדיווחים בהולנד. המאמן רוג'ר שמידט לא יערוך יותר מדי שינויים בהרכב שהפסיד במשחק האחרון לאלקמאר, משחק אשר גרר לא מעט ביקורות עם המאמן הגרמני.

רוג'ר שמידט, ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

"המשחק של פ.ס.וו מול אלקמאר היה אחד המשחקים הגרועים ביותר של המועדון תחת רוג'ר שמידט, אם לא הגרוע ביותר", כתב העיתונאי ראלף אלפרינק מ-ED. "המצב בליגה מפעיל לחץ, והקבוצה חייבת להשיג תוצאות טובות עד המשחק הגדול הבא שלה, מול פיינורד בחוץ ב-31 בינואר".

שמידט עצמו אמר לקראת ההתמודדות: "אני משוכנע שנשיג תוצאה טובה אם נעשה את הדברים טוב יותר ממה שעשינו ביום רביעי מול אלקמאר. באותו משחק נענשו בצורה קשה על כמה טעויות שעשינו ולא הראינו מספיק אינטנסיביות בחלק הקדמי".

קודי גאקפו, אשר פ.ס.וו לא הפסידה בשום משחק בו הוא שותף העונה, נמצא בספק להתמודדות. גם נוני מדואקה, האנגלי המוכשר, לא כשיר במאת האחוזים ולא ברור אם ייכלל בסגל. מריו גצה, שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים, ימשיך להיעדר גם הוא.

ערן זהבי, קודי גאקפו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי