לינדל מתגעגע: "וייסמן מוכן למות כדי לכבוש, הוא רוצח מול השער"

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

קפטן וולפסברגר החמיא לישראלי, שעזיבתו הותירה בור עצום בהתקפה: "כשאתה מוביל 0:5, הוא רוצה להבקיע את השישי והשביעי. זה באמת מרשים. האיכות של שון חסרה לנו"

(גודל טקסט)

עד כמה וולפסברגר מתגעגעת לשון וייסמן, מלך שערי הליגה האוסטרית בעונה שעברה? צריך לקרוא את דבריו של הקפטן שלה, מייקל לינדל, על מנת להבין. "לעתים רחוקות יוצא לך לשחק לצד כדורגלן שהוא רוצח מול השער ומוכן למות כדי לכבוש. שון כל הזמן רוצה להבקיע, בכל תוצאה ובכל רגע נתון", החמיא הקשר באוסטרי בן ה-35 לחלוץ נבחרת ישראל.

לינדל המשיך להרעיף שבחים: "כשאתה מוביל 0:5, הוא רוצה להבקיע את השישי והשביעי. הרעב שלו באמת משרים. האיכות של שון חסרה לנו מאוד, אבל יש לנו חלוצים טובים שרוצים להבקיע גולים. כשמסתכלים על המשחקים האחרונים שלנו, רואים שאנחנו סובלים מחוסר דיוק. היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע במשחקים שאיבדנו נקודות נגד שטורם גראץ והארטברג".

אחרי 15 מחזורים באוסטריה, וולפסברגר של אליאל פרץ ניצבת רק במקום השישי, כאשר הפער מהמוליכות כבר דו ספרתי ולא פחות משש קבוצות כבשו עד כה יותר ממנה. כזכור, אשתקד היא סיימה את העונה במקום השלישי ועם 69 שערי זכות, כשרק האלופה זלצבורג כבשה יותר. הישראלי, שהפציץ 30 גולים, נמכר בקיץ בסכום שיא לוויאדוליד, במדיה כבש עד כה ארבעה שערים בכל המסגרות.

שון וייסמן
שון וייסמן | Paolo Bruno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי