זהבי שוב חוטף: "רואים שהוא לא מספיק טוב לפ.ס.וו"

אחרי ההדחה מהגביע על ידי אייאקס, אגדת פ.ס.וו לשעבר קטל את הישראלי: "כשיש צורך במהירות ובטכניקה, הוא נופל מהשאר. אני תוהה אם הוא צריך להישאר בהרכב". שמידט התאכזב: "מעט מאוד שחקנים הופיעו בחצי הראשון"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן הודחה אמש (רביעי) מהגביע ההולנדי בתום הפסד 2:1 ליריבה המושבעת ברבע הגמר, ובניגוד למה שהיה במפגש הקודם עם האלופה, הפעם ערן זהבי לא הצליח למצוא את הרשת ולהושיע את הקבוצה של רוג'ר שמידט. אייאקס הובילה בשני שערים כבר אחרי 24 דקות ושער עצמי של יורין טימבר החזיר את היריבה למשחק, אך פ.ס.וו לא הצליחה לנצל זאת ותמשיך לחכות שנה נוספת לתואר שבו לא זכתה מאז 2012.

מי שיצא בביקורת קשה נגד זהבי בפרט ונגד קבוצתו של הישראלי בכלל, הוא שחקן העבר וילי ואן דה קרקהוף שכיכב 15 עונות במדי פ.ס.וו. "סגנון הטיקי-טאקה הזה הוא כיף גדול, אבל אפשר גם לשחק אותו בצורה בטוחה יותר ולהחזיק בכדור עוד שנייה אחת", אמר ואן דה קרקהוף לתקשורת המקומית, "עכשיו רואים ששחקן כמו ערן זהבי לא מספיק טוב לפ.ס.וו. כשיש צורך במהירות ובטכניקה, הוא נופל משאר השחקנים. ואז אתה תוהה – האם הוא עדיין צריך להיות בהרכב? לדעתי, דוניל מאלן יכול להתקדם רק בתפקיד החלוץ".

שחקן העבר, שנחשב לאגדה במועדון בו זכה בשש אליפויות, שלושה גביעים ובגביע אופ"א, המשיך וקטל: "נראה שפ.ס.וו מסוגלת לשחק רק מחצית אחת. אם התוצאה הייתה הופכת ל-3, 4 או 0:5, אף אחד לא היה מופתע. זה ברור שיש לנו בעיה נגד יריבות מהטופ 4. אם לא תנצח משחקים כאלה, לעולם לא תזכה בתואר".

זהבי. חטף אש מאגדת פ.ס.וו | Prestige/Soccrates/Getty Images

שמידט היה מאוכזב: "לא היינו במשחק בחצי השעה הראשונה. אני אחראי לכך כמובן. לאחר מכן היינו טובים יותר, אבל לפני המחצית השנייה ראיתי שחקנים מעטים שהגיעו לרמה שמצופה מהם. אם אתה משחק נגד אייאקס בחוץ והבסיס שלך לא בסדר – אין לך סיכוי. לא הייתה לנו את הגישה הנכונה. זה מאוד מאכזב. מספר שחקנים לא הראו את מה שהם מראים בדרך כלל כשהיינו זקוקים להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי