"שון וייסמן היה נראה כמו אחד שרוצה להרוג את המאמן שלו"

שון וייסמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

בתקשורת בוויאדוליד כתבו שהישראלי "עשה פרצופים ולא בפעם הראשונה" לאחר החלפתו ב-1:1 נגד אייבר, סרחיו גונסאלס טען: "אני מבין אותו כי גם אני הייתי שחקן, אבל מעדיף ששחקנים יגיבו אחרת במצב כזה ושיידעו לכבד"

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

ויאדוליד אמנם עצרה אתמול (שבת) את רצף ההפסדים, אבל שוב איבדה נקודות יקרות בקרב התחתית. למרות שעלתה ליתרון מוקדם מפנדל מוצלח, סיימו הסגולים ב-1:1 בחוץ נגד אייבר והמשמעות היא שהשתיים נשארו צמודות זו לזו עם 21 נקודות – תוצאה שהשאירה את שון וייסמן וחבריו מתחת לקו האדום.

וייסמן שוב לא מצא את הרשת ונותר עם שלושה שערים בעונת הבכורה ב"לה ליגה", אבל נראה שהוא מתחיל לאבד סבלנות. בשבועות האחרונים ספג הישראלי ביקורת על יכולתו, הוא כמעט לא מורגש גם בשל חולשתה של ויאדוליד שמתקשה לייצר מצבים אפילו מול קבוצות התחתית, אבל אתמול הוא ירד מכר הדשא בדקה ה-68 ופניו של וייסמן התקשו להסתיר כיצד הוא מרגיש עם העובדה שהוא המוחלף הראשון של סרחיו גונסאלס.

"הוא היה נראה כמו אחד שרוצה להרוג את סרחיו", נכתב ב"besoccer". גם כלי תקשורת נוספים התייחסו וכתבו על התנהגות הישראלי: "ראו עליו שהוא לא אוהב את החילוף, וזו לא הפעם הראשונה שהוא עושה פרצופים מגיב ככה".

גם המאמן התבקש להתייחס לכך בסיום המשחק ואמר: "אני מקבל את זה בצורה טובה. שון יבין שהוא ישחק כשהוא צריך, אבל עליו גם לדעת לכבד את שאר השחקנים בקבוצה. יכול להיות שהוא לא אהב את החלפתו או את היכולת שלו במשחק וזה נכון שאני מעדיף ששחקנים יגיבו אחרת למצב כזה, אבל אני מבין אותו כי גם אני הייתי שחקן".

"אחד שרוצה להרוג את סרחיו" | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי