ביברס נאתכו ישבור את שיאו האישי? "שמח ששוב כבשתי"

ביברס נאתכו | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

קפטן נבחרת ישראל כיכב עם שער ובישול ב-0:6 של פרטיזן על אינג'יה ורחוק חמישה כיבושים מעונת השיא בצסק"א מוסקבה לפני כשש שנים: "המאמן והשחקנים סומכים עלי וניסיתי להחזיר להם דרך שער מהנקודה הלבנה"

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו אמנם לא הצליח לעזור לקבוצתו להפעיל לשלב בתים אירופי, לראשונה מזה 13 שנה, ונראה כי גם השנה לא יוביל את פרטיזן לאליפות סרביה, אבל מבחינה אישית הוא עובר את אחת העונות הטובות בקריירה שלו. קפטן נבחרת ישראל שחגג לפני כשבוע את יום הולדתו ה-33, כבש אתמול (שישי) את שערו השביעי העונה בליגה והוסיף בישול נוסף ב-0:6 המוחץ על אינג'יה.

הקשר הישראלי אמר לאחר המופע: "כמו תמיד, אני מנסה לעשות כמיטב יכולתי. המאמן ושאר השחקנים סומכים עלי וניסיתי להחזיר להם דרך שער מהנקודה הלבנה. זה לא היה קל, אבל אני שמח שכבשתי במשחק נוסף".

לקראת המשחק מול וויבודינה מהמקום השלישי אמר נאתכו: "המשחקים נגדם תמיד קשים, אבל אם נשחק כמו היום וכפי שאנחנו יודעים לשחק, אנחנו ננצח. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, זה התפקיד שלנו עכשיו והדבר החשוב ביותר עבורנו".  

כאמור נאתכו עובר עונה נפלאה מבחינה אישית והוא כלל לא רחוק לשיא הכיבושים האישי שלו העומד על 12 בצסק"א מוסקבה בעונת 2014/15. מעבר לכך במדי רובין קאזאן הבקיע תשעה שערים בשתי עונות שונות (2010/11 ו-2012/13) ואשתקד בפרטיזן סיים את העונה עם שמונה שערים. לעומת זאת, שבירת שיא הבישולים האישי נראית כמו משימה קשה יותר. לנאתכו העונה חמישה בישולים והוא יזקק לעוד חמישה נוספים כדי להשוות את עונת השיא לפני כעשור בקאזאן.

בדרך לבית חדש? נאתכו
ביברס נאתכו במדי צסק"א מוסקבה | צילום: Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי