מהפך להפועל ירושלים נגד הפועל פ"ת, נוף הגליל נעצרה אצל הפועל רמה"ש

עדן דהן | האתר הרשמי של הפועל ירושלים

הקבוצה מהבירה המשיכה את המומנטום החיובי וחזרה מפיגור מוקדם ל-1:3 נגד המלאבסים. הקבוצה של הוכנבוים ספגה בתוספת הזמן ואיבדה את המאזן המושלם בעקבות הפסד 1:0. רעננה וראשל"צ נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

עוד לפני חגיגות ראש השנה והסגר הצפוי, המחזור הרביעי של הליגה הלאומית נערך הערב (חמישי) ברחבי ישראל, כאשר כל קבוצות הליגה השתתפו ביום המשחקים. במוקד, הפועל ירושלים השלימה מהפך וניצחה את הפועל פתח תקווה, כשבמקביל הפועל ראשון לציון והפועל רעננה נפרדו בתיקו. הפועל נוף הגליל נעצרה ברמת השרון.

הפועל ירושלים – הפועל פתח תקווה 1:3

אחרי שהשיגה במחזור שעבר את ניצחון הבכורה לעונה, הפועל ירושלים רצתה להמשיך את המומנטום החיובי גם נגד הקבוצה של מסאי דגו, ועשתה זאת עם הרבה מאוד אופי לאחר שנקלעה לפיגור מוקדם. בדקה ה-15 של המשחק זה היה פז בן ארי שכבש לטובת המלאבסים עם נגיחה טובה אחרי כדור קרן, אך במחצית השנייה עידן שמש השיב לו עם נגיחה משלו ואיזן בדקה ה-59. בדקה ה-73 אביחי וודג'ה השלים מהפך עבור הירושלמים באצטדיון טדי. את המשחק חתם עדן דהן, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-93 בשער גדול.

הפועל ראשון לציון – הפועל רעננה 1:1

שתי המאכזבות מפתיחת העונה נפגשו למפגש ישיר ביניהן, אשר הסתיים ללא הכרעה. זה התחיל בצורה חיובית מצידם של הכתומים, שנראו טוב במהלך המחצית הראשונה והשיגו את שער היתרון החשוב בדקה ה-44 אחרי מבצע אישי מבריק של יגיל אוחנה, שעבר את השוער ניב אנטמן לפני שכבש. בדקה ה-56 ראשל"צ אפשרה ליורדת הטרייה לחזור למשחק, אחרי הרחקת כדור לא טובה שהגיעה לרגלו של עוסמאן מרונג, שהפציץ את הרשת מ-24 מטרים. עמוק בתוך תוספת הזמן רעננה קיבלה כדור עונשין, אך יואב תומר נעצר על ידי השוער יהונתן שאבי, שמנע הפסד שלישי העונה לקבוצתו.

הפועל רמת השרון – הפועל נוף הגליל 0:1

מחזיקת גביע הטוטו של הלאומית ומוליכת הטבלה הגיעה הערב לאצטדיון גרונדמן של רמת השרון במטרה לשמור על המאזן המושלם ולאסוף שלוש נקודות נוספות, אך היא נעצרה בתוספת הזמן, כאשר רמה"ש הצליחה למצוא את הרשת בדקה ה-93 לאחר שג'וף גאירה יצא למבצע אישי נהדר וסידר לעומרי שקל שער ניצחון במשחק.

סקציה נס ציונה – הפועל איכסל 1:1

פתיחת העונה הרעה של נס ציונה ממשיכה. אחרי שכבר רשמה הפסד ושני תוצאות תיקו, הערב היא איבדה יתרון בתוספת הזמן נגד איכסל ופספסה הזדמנות לרשם ניצחון בכורה שלה לעונת 2020/21. בדקה ה-55 דור גלילי דייק מהנקודה הלבנה לטובת היורדת הטרייה לליגה, אך בדקה ה-90 חוליו סזאר כבש שער דרמטי וקבע חלוקת נקודות במשחק.

תוצאות נוספות

הפועל עכו – בית"ר תל אביב/בת-ים 1:1

הפועל רמת גן – מ.ס. כפר קאסם 0:3

הפועל עפולה – הפועל אום אל פאחם 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי