נוף הגליל דרסה 1:5 את כפר שלם ועלתה לפסגה, 0:3 לת"א/בת ים על סקציה

אמיר ברקוביץ', רן ואתורי, מופלח שלאעטה
אמיר ברקוביץ', רן ואתורי, מופלח שלאעטה | אודי ציטיאט

הקבוצה של הוכנבוים התעללה בנועלת הטבלה ועקפה את הפועל ר"ג, שהפסידה במפתיע לעפולה. שחקניו של נוסבאום עצרו את הריצה של הכתומים ואיכסל כבר במקום השני עם מהפך על אום אל פאחם. וגם: 0:0 בין רמה"ש לראשל"צ

(גודל טקסט)

להוציא את המפגש בין הפועל רעננה למ.ס כפר קאסם שנדחה בעקבות התפרצות קורונה בשורות האורחת, כל משחקי המחזור ה-11 בליגה הלאומית נערכו היום (שישי) ובמוקד ההפסד של הפועל ר"ג להפועל עפולה, כך שבפסגה נרשם מהפך ושם התבססה הפועל נוף הגליל שניצחה 1:5 את הפועל כפר שלם. את המקום השני כבשה הפועל איכסל הודות למהפך נפלא בחוץ על הפועל אום אל פאחם.

הפועל נוף הגליל – הפועל כפר שלם 1:5

מוליכה חדשה לליגת המשנה. ניצחון שני ברציפות לקבוצתו של ירון הוכנבוים, שעקפה את הפועל ר"ג והתבססה בפסגה עם 22 נקודות אחרי 11 משחקים. האחרונה בטבלה הגיעה לצפון בתקווה לרשום גם היא ניצחון שני ברציפות העונה (ושני בסך הכל) ואולי גם לברוח מהקו האדום, אבל הובסה כהוגן.

כבר בדקה הרביעית אלי בלילתי פתח את חגיגת השערים של המארחת, מתאוס לימה הכפיל בדקה ה-18 ואת החגיגה חתמו עודד צ'קול (68 ו-82) וג'ניה ברקמן (75). מייקל אולהה שהגיע מהפועל ת"א הצליח רק לצמק בדקה ה-84.

הפועל אום אל פאחם – הפועל איכסל 2:1

דרבי מסקרן במגזר, בסיומו האורחת כבר במקום השני בליגה. היא אמנם הייתה ברצף של שלושה משחקים ללא ניצחון וצברה בהם רק נקודה אחת במחזור שעבר כשחזרה מ-3:0 נגד רעננה, אבל אותו קאמבק מופלא כנראה השפיע משמעותית על שחקני איכסל – שגם היום הפכו פיגור והפעם גם ניצחו.

ג'וף גאירה (40) כבש ראשון לזכות אום אל פאחם והוריד אותה להפסקה ביתרון 0:1, אבל חוליו ססאר מיד עם פתיחת המחצית השנייה איזן וטימור אביטן השלים מהפך בפנדל כבר בדקה ה-49. האורחת זכתה לפנדל נוסף בדקה ה-65, אבל סזאר החמיץ אותו. איכסל כאמור שנייה בטבלה עם עם 20 נקודות, אום אל פאחם נותרה בתחתית עם 12 בלבד.

בית"ר ת"א/בת ים – סקציה נס ציונה 0:3

הקבוצה בכושר הטוב בליגה, סקציה שבחמשת המשחקים האחרונים מעדה רק פעם אחת, עם הפסד לחבורה הצעירה של עמיר נוסבאום. אמיר ברקוביץ' הצעיר, שמושאל ממכבי ת"א, כבש בדקה ה-27 את שער היתרון והניסיונות של הכתומים לחזור עלו בתוהו כאשר סהר חאג'י הורחק בדקה ה-55. המארחת הגיבה תוך דקות עם שער של רואן הומאן וגם יניב מזרחי כבש בדקה ה-90, ת"א/בת ים טיפסה לצמרת הגבוהה עם 17 נקודות במאזנה, עקפה את סקציה הודות להפרש שערים עדיף.

הומאן וצ'יאקה. צעירי מכבי ת"א המושאלים חוגגים | אודי ציטיאט
בית"ר ת"א/בת ים נגד סקציה נס ציונה
הייתה גם דקת דומייה למראדונה | אודי ציטיאט

הפועל עפולה – הפועל ר"ג 0:1

האורדונים הגיעו לאצטדיון "הסוכריה" בתקווה לשמור על המקום הראשון, אבל הופתעו בקרב הקצוות ורשמו הפסד ראשון אחרי שבעה משחקים. עפולה, שניצחה את אחי נצרת במחזור הקודם, הצליחה לברוח מהקו האדום בזכות הניצחון והיא עם תשע נקודות במאזנה.

הפתיחה הייתה דווקא של המוליכה לשעבר ובדקה ה-15 היא זכתה לפנדל, אבל הבלם ישראל ראש בעט כדור חלש שיוסי גינזבורג הדף היטב. בדקה ה-48 נכבש השער היחיד במשחק והוא היה כאמור לזכות עפולה, כאשר דודו ביטון עצר כדור על החזה, התעופף למספרת והכריע את ההתמודדות.

הפועל ניר רמת השרון – הפועל ירושלים 0:0

זה היה אחד המשחקים המרכזיים של המחזור, אבל הסתיים בקול ענות חלושה. רמת השרון כבר עם תיקו שלישי ברציפות, הירושלמים גם הם עם תיקו שני ברצף והקבוצות נותרו צמודות זו לזו בטבלה עם 17 נקודות כל אחת.

הפועל ראשון לציון – מכבי אחי נצרת 0:2

קבוצה נוספת שרשמה תוצאות תיקו ברצף הייתה ראשון לציון, שלא פחות מארבעת המשחקים האחרונים שלה הסתיימו ללא הכרעה. היום היא כבר ניצחה והיא עשתה זאת בזכות שתי דקות נפלאות, בהם יגיל אוחנה ואור יזוהר כבשו כבר בדקות 8 ו-10 בהתאמה. עבור אחי נצרת זה הפסד שני ברציפות והיא מאבדת גובה ובמאזנה 14 נקודות.

הפועל פתח תקווה – הפועל עכו 0:0

תיקו נוסף ללא שערים נרשם באצטדיון המושבה והמלאבסים ממשיכים להידרדר. במאזנם 9 נקודות והם כבר בשוויון נקודות עם עפולה שהפתיעה את הפועל ר"ג, אבל בגלל שכבשו שער אחד פחות העונה הם מתחת לקו. גם עכו בתחתית, אבל סופרת כבר שישה משחקים ללא הפסד והיא כבר עם 13 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי