נס ציונה גברה 1:2 על ראשל"צ, 0:3 לרמה"ש על הפועל ר"ג

אורי גוטמן
אורי גוטמן | מאור אלקסלסי

ליגה לאומית: ניצחון שני ברציפות לחניכיו של אורי גוטמן, שעלו למקום השלישי ורחוקים שתי נקודות מהפסגה. האורדונים הובסו, צמד לעומרי שקל. 0:1 לאום אל פאחם על כפר שלם

(גודל טקסט)

אחרי שהמחזור ה-13 בליגה הלאומית נפתח ביום שישי האחרון עם חמישה משחקים, היום (שני) הוא הגיע לסיומו עם שלושה נוספים. סקציה נס ציונה גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון, הפועל אום אל פחם ניצחה 0:1 בביתה את הפועל כפר שלם והפועל רמת השרון רשמה 0:2 על הפועל רמת גן.

הפועל ראשון לציון – סקציה נס ציונה 2:1

האורחת הגיעה למפגש היום אחרי הניצחון הדחוק על הפועל עפולה בשבוע שעבר והמשיכה עם המומנטום גם מול ראשל"צ. מנגד, הקבוצה מעיר היין הפסידה שני משחקים ברציפות לראשונה העונה. בעקבות התוצאה נס ציונה עלתה למקום השלישי בטבלה, מרחק שתי נקודות מנוף הגליל המוליכה. יובל חליבה כבש את השער הראשון כבר בדקה השמינית מול הקבוצה בה גדל, ענר שכטר סגר את המשחק וכבש את השני בדקה ה-84. ראשל"צ הצליחה רק לצמק בתוספת הזמן עם פנדל של גיל סלם. הקבוצה של אורי גוטמן תארח את בשבוע הבא את רמת השרון, וחניכיו של אסמעיל עאמר יסעו למשחק חוץ קשה באיכסל.

הפועל רמת השרון – הפועל רמת גן 0:3

המארחת הגיעה אחרי ההפסד המאכזב 2:0 למכבי אחי נצרת בשבוע שעבר ולא רשמה ניצחון בארבעת משחקיה האחרונים. מהצד השני, האורחת דווקא הגיעה במומנטום חיובי אחרי שגברה 0:1 על ראשל"צ במחזור הקודם. עומרי שקל פתח את מסכת הכיבושים בדקה ב-13 אחרי שניצל ערבובייה ברחבה ודחק מקרוב. שלוש דקות אחר כך וזה כבר 0:2, רועי לוי לא התקשה לכבוש את השני אחרי מבצע אישי יפה. בדקה ה-58 עומרי שקל השלים צמד ולמעשה סיים את המשחק. חניכיו של ליאור זדה ינסו להמשיך ברצף גם במחזור הבא כשיגיעו לנס ציונה. מנגד, הקבוצה של עופר טסלפפה תארח את הפועל ירושלים למשחק צמרת.

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

הפועל אום אל פחם – הפועל כפר שלם 0:1

המארחת הגיעה למפגש היום אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, ולמרות שהזיעה קצת בדרך, הצליחה להתאושש על חשבון הקבוצה מהמקום האחרון, שמצידה ספרה הפסד שלישי ברציפות. השער היחיד במשחק נכבש על ידי מוחמד כליבאת בדקה ה-43. אום אל פחם תנסה להמשיך עם הניצחונות כשתתארח בשבוע אצל הפועל פתח תקווה, ומנגד, כפר שלם תקווה להתאושש מהתקופה הרעה נגד בית"ר תל אביב בת ים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי