קוטליה חתם באום אל פאחם: "אחד החלוצים הטובים שנחתו בארץ"

לבאן קוטליה | הפועל אום אל פאחם

הגאורגי שוחרר מהפועל תל אביב אחרי חצי עונה לא מוצלחת וסיכם עד תום העונה בשורות הקבוצה מהלאומית. סוכנו עידו קרן: "לא בכדי הוא היה מלך השערים בגאורגיה במשך ארבע שנים". יצטרף לאבו ענזה

(גודל טקסט)

אחרי שרשם רק שמונה הופעות ולא מצא את הרשת, החלוץ הגאורגי לבאן קוטליה שוחרר הבוקר (חמישי) משורות הפועל תל אביב וחתם בהפועל אום אל פאחם שמדורגת במקום העשירי בלאומית, לא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות והבקיעה רק 13 שערים ב-17 מחזורים.

קוטליה חתם באום אל פאחם עד תום העונה הנוכחית באמצעו סוכנו עידן קרן, שמסר לאחר השלמת העסקה: "לבאן הוא אחד החלוצים הטובים שנחתו בישראל. בהפועל זה לא הלך, אבל קוטליה לא בכדי היה מלך השערים בגאורגיה במשך ארבע שנים. אני מאחל בהצלחה לצדדים".

למרות שהצהירו כי המטרה היא להשתלב בפלייאוף העליון, אום אל פאחם כאמור פתחה את העונה בצורה רעה וזו הסיבה שראשי המועדון החליטו להכניס את היד לכיס ולבצע שינויים בסגל במהלך חודש ינואר. אבו שלמה, יו"ר הקבוצה, ציין: "עקבנו אחרי לבאן והוא יכול לתרום לנו".

לבאן קוטליה, קיליאן ואן דר קאפ | ברני ארדוב

שחקן נוסף שחתם השבוע באום אל פאחם הוא החלוץ מוראד אבו ענזה שכידוע שיחק בשנים האחרונות בבני לוד. במועדון ציינו כי אחת הבעיות של הקבוצה מתחילת העונה היא החלק הקדמי וזו למעשה הסיבה לצירוף עבו ענזה וקוטליה. מי ששילמו את המחיר הם הקפטן דובב גבאי ואליאור סיידר שבינתיים הספיק להצטרף לשורות הפועל\עפולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי