חוזר לקווים: שלומי דורה מונה למאמן כפר קאסם עד תום העונה

שלומי דורה | מ.ס כפר קאסם, רשמי

המאמן (47) שהחל את העונה בהפועל עפולה ועבר כברת דרך, יחליף את חסארמה שהתפטר וינסה להשאיר את קבוצת התחתית בליגה הלאומית. "כולנו תקווה ואמונה כי הוא האדם המתאים כדי להשיג את המטרות שלנו", נמסר מהמועדון

קבוצות: מ.ס. כפר קאסם
(גודל טקסט)

למועדון ספורט כפר קאסם יש מאמן חדש. הקבוצה הודיעה הבוקר (ראשון) על החתמתו של שלומי דורה (47) כמאמן עד תום העונה והוא יחליף את סלאח חסארמה שהתפטר מתפקידו בשבוע שעבר. המטרה הברורה של הקבוצה מתחתית הליגה הלאומית תהיה לשרוד בליגה.

"אנו שמחים לבשר על החתמתו של דורה, אחד המאמנים הטובים בליגה, כולנו תקווה ואמונה כי הוא האדם והמאמן המתאים שיוביל את הדרך אותה אנו מתווים במועדון ויחד איתו נצליח להשיג את המטרות שלנו לעונה הנוכחית ולהגיע למקומות אליהם אנו שואפים", נמסר מהמועדון.

דורה הצליח להשאיר את הפועל עפולה בליגה בעונה שעברה כנגד כל הסיכויים ופוטר מהקבוצה בחודש נובמבר השנה. קבוצותיו האחרונות היו מכבי אחי נצרת בקדנציה שנייה (2018) והפועל אשקלון (2018-19). דורה עבר כברת דרך כמאמן ואת התקופה הארוכה ביותר עשה בהפועל חיפה בין 2006 עד 2010 והעלה אותה לליגת העל. הוא אימן במועדון קדנציה נוספת ובהמשך ניסה את מזלו בהפועל רמת גן (2010), בני סכנין (2011-2013), מכבי אחי נצרת (2014), וכן מכבי נתניה (2015) ועירוני קריית שמונה. את הפועל עכו העלה בחזרה לליגה הבכירה בעונת 2016/17.

כרגע כפר קאסם מדורגת במקום ה-14 בטבלה. משחק הבכורה שלו יהיה ביום שישי כאשר הקבוצה תפגוש במשחק חוץ את הפועל כפר שלם.

שלומי דורה
שלומי דורה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי