הפועל ירושלים גברה על רמת השרון והגדילה את הפער בפסגה

הפועל ירושלים חוגגת | ברני ארדוב‎

לעיני כאלף צופים בטדי ולראשונה מאז האיחוד, האדומים שחורים ניצחו משער של בן מיזן וניצלו את המעידה של נוף הגליל, שהשוותה בדקה ה-88 נגד כפר שלם. שלושער ללבאן קוטליה ב-2:3 של אום אל פאחם על איכסל

(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו היום (שישי) והוציאו לדרך את המחזור ה-26 בליגה הלאומית – הראשון עם קהל אחרי יותר משנה. באצטדיון טדי האירוע היה מרגש מכל, שם הפועל ירושלים שיחקה לראשונה מאז האיחוד של ירושלים וקטמון ולא פחות מ-1,000 אוהדים נלהבים דחפו את הקבוצה לניצחון חשוב 0:1 על הפועל רמת השרון.

הפער של זיו אריה וחניכיו על הליגה גדל לארבע נקודות בזכות התיקו המפתיע של הפועל נוף הגליל נגד הפועל כפר שלם, משחק בו איתן וולבלום קבע 1:1 בדקה ה-88. מעידות רשמו גם בית"ר תל אביב/בת ים, שסיימה רק ב-0:0 נגד סקציה נס ציונה והיא הצליחה לשמור על המקום השלישי בזכות ההפסד 3:2 של הפועל איכסל להפועל אום אל פאחם משלושער של לבאן קוטליה.

הפועל ירושלים – הפועל רמת השרון 0:1

האדומים שחורים לא השכילו לנצח בשלושת המחזורים האחרונים וצברו בהם רק שתי נקודות, אבל היום הם זכו לראשונה מאז האיחוד בין הפועל ירושלים להפועל קטמון לדחיפה של כ-1,000 אוהדים וגם שבו למסלול הניצחונות – בן מיזן כבש בדקה ה-63 את השער היחיד במפגש, אבל היה זה שער קריטי שבזכותו החבורה של זיו אריה הגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות. הקהל הרב שהגיע, יש לציין, מחה לאורך המשחק על המתווה, אך גם דאג לעודד את הקבוצה ולהזכיר לכולנו עד כמה היה חשוב שהקהל יחזור למגרשים. רמת השרון בעקבות ההפסד נותרה עם 39 נקודות במאזנה, מרחק שש נקודות מהמקום השני.

אוהדי הפועל ירושלים | ברני ארדוב‎
שחקני ואוהדי הפועל ירושלים חוגגים | ברני ארדוב‎

הפועל כפר שלם – הפועל נוף הגליל 1:1

מייקל אולהה אמנם לא הסתדר בהפועל תל אביב, אבל הירידה לכפר שלם עשתה לו טוב והיום הוא כבש את שערו העשירי העונה – החלוץ כבש בדקה ה-61 וכמעט הכניע את סגנית המוליכה, אלא שאיתן וולבלום קבע שוויון דרמטי בדקה ה-88. כפר שלם נותרה במקום הלפני אחרון עם 22 נקודות והיא במרחק שש נקודות מאום אל פאחם שניצחה היום. נוף הגליל, כאמור, נותרה במקום השני ובמרחק ארבע נקודות מהפסגה, רשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון ולא השכילה לנצל את כל מעידותיה של הפועל ירושלים בתקופה האחרונה.

הפועל איכסל – הפועל אום אל פאחם 3:2

כמו בכפר שלם, גם אום אל פאחם זכתה לקבל מהפועל תל אביב חלוץ בהשאלה והוא הרוויח עבורה נקודות היום. לבאן קוטאליה כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-45, השלים צמד בדקה ה-70 וחתם שלושער בדקה ה-89 כדי להוציא את אום אל פאחם מהקו האדום. בין לבין היו אלה מוחמד כליבאת (50) וחוליו סזאר (68) שהפכו זמנית במשחק הפכפך. אום אל פאחם עלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום והיא היא ביתרון שלוש נקודות על כפר קאסם שטרם שיחקה, בעוד איכסל פספסה הזדמנות להעפיל למקום השלישי והיא כעת בפיגור נקודה מבית"ר תל אביב/בת ים.

סקציה נס ציונה – בית"ר ת"א/בת ים 0:0

סקציה אמנם עצרה רצף של שני הפסדים וצברה נקודה יקרה מול המדורגת שלישית, אבל בשורה התחתונה מדובר בתיקו שלא כל כך משרת את שני הצדדים. המארחת עם 39 נקודות ונותרה במקום השישי, אמנם התקרבה לעבר הפלייאוף העליון אבל יחד עם זאת גם פספסה הזדמנות להתקרב למדורגת שנייה. כמובן שהדברים תקפים גם לגבי החבורה של עמיר נוסבאום, שנותרה שלישית ובפער של ארבע נקודות מהמקום השני.

תוצאה נוספת: הפועל רמת גן – הפועל עפולה 1:1 (ירדן אבוחצירה 78, אלון בוזורגי 68)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי