הפועל ירושלים מעדה נגד עכו, נס ציונה ניצחה בעפולה

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | ברני ארדוב

מוליכת הליגה הלאומית רשמה תיקו שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, חליבה העניק לכתומים שלוש נקודות על חשבון הסינדרלה מהגביע. חלוקת נקודות בין ראשון לציון לרמת גן

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד המוליכה הפועל ירושלים לא הצליחה לרשום ניצחון שני רצוף ומעדה בבית נגד הפועל עכו. בנוסף, הפועל ראשון לציון והפועל רמת גן נפרדו בתיקו ועירוני נס ציונה גברה על הפועל עפולה.

הפועל ירושלים – הפועל עכו 0:0

המדורגת ראשונה בטבלה רשמה תיקו שלישי בארבעת המחזורים האחרונים והגדילה את הפער מהפועל נוף הגליל לשתי נקודות בלבד, במקום לארבע. מנגד, עכו קטעה רצף של ארבעה הפסדים, אך סופרת כבר שמונה משחקים ללא ניצחון ומדורגת במקום ה-12.

הפועל ראשון לציון – הפועל רמת גן 1:1

המארחת לא הייתה רחוקה מניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים, אולם בסופו של דבר סיימה בתיקו רביעי רצוף ונותרה במקום השביעי, כשרמת השרון עם נקודה יותר ממנה. עבור ה"אורדונים" זהו התיקו השלישי ברציפות. שון מלכה העלה את ראשון לציון ליתרון בדקה ה-47 ומאמון קשוע איזן לזכות רמת גן בדקה ה-74.

הפועל עפולה – סקציה נס ציונה 2:0

החבורה של רומן זולו נעצרת לאחר שישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, שהצטרפו להעפלה המרשימה של הקבוצה לרבע גמר גביע המדינה בשבוע שעבר. מנגד, קבוצתו של אורי גוטמן צברה שלוש נקודות חשובות מאוד, שקוטעות רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון ומחזירות את הכתומים למאבקי הצמרת. יובל חליבה הבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-54 ואלי אלבז הכפיל עם פנדל מוצלח בדקה ה-90. עם ההפסד, עפולה נשארת במקום העשירי בטבלה בעוד נס ציונה עולה למקום הרביעי כשבמאזנה 42 נקודות, מרחק שש נקודות בלבד מהפועל נוף הגליל שבמקום השני המוביל לליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי