בנתניה מאמינים: אפשר למלא את האצטדיון מול הפועל חיפה

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | דני מרון

כ-5,500 צופים כבר הבטיחו את מקומם למשחק המסקרן בשבת (18:00, ישיר בספורט4). ורגוץ' וערן לוי כשירים, גם דני עמוס שב להתאמן. וגם: המפגש המרגש עם סרן זיו שילון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה המשיכו היום בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום שבת מול הפועל חיפה (18:00, ישיר בספורט4), כאשר צוות המאמנים דראפיץ' את ברדה עדיין לא תרגל את ההרכב בשל העובדה שאביב אברהם ודן גלזר נמצאים עם הנבחרת הצעירה.

ערן לוי וברנקו ורגוץ' ערכו גם היום אימון מלא, כאשר גם דני עמוס שזכה למנוחה חזר לאימונים. ביומיים הקרובים, יערכו לשחקנים אסיפות וידאו על המשחק מול סכנין וכמו-כן על היריבה והמובילה, הפועל חיפה.

בינתיים, קצב מכירת הכרטיסים ממשיך לצבור תאוצה, כאשר עד כה כ-5,500 אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון בנתניה – משמע שנמכרו כאלף כרטיסים בנוסף ל-4,500 המנויים. בקבוצה מאמינים שכולל אוהדי הפועל חיפה, האצטדיון יהיה קרוב לתפוסה מלאה.

עוד לפני האימון, השתתפו שחקני הקבוצה בהרצאה שערך סרן זיו שילון במתחם האימונים של הקבוצה, על ההתמודדויות והקשיים שעבר בחייו. ההרצאה נערכה בשתי פעימות, הראשונה בעברית והשנייה באנגלית, לטובת השחקנים הזרים של הקבוצה. מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ' אמר לאחר ההרצאה: "מסורת וסיפורים אנושיים של גיבורי החברה הישראלית חשובים. מקווה שדרך האיש המדהים הזה השחקנים למדו כי אם ירצו ויאמינו הכל אפשרי ודרך עבודה קשה והתמדה מגיעים להישגים".


ורגוץ' ושילון הערב (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי