אוהדי נתניה רכשו את מרבית הכרטיסים לקראת מכבי ת"א

אוהדי נתניה חוגגים עלייה
אוהדי נתניה חוגגים עלייה | אודי ציטיאט

כ-36 שעות לאחר שהוצאו למכירה, הכרטיסים נחטפים. בקבוצה מקווים לסגור את סאגת מוחמד, שאנז'ה ודיז'ון מחכות להחלמתו. גורם במועדון על ערן לוי: "צריך להבין את המצב". קוגבניה טופל במולדתו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

כשנותר עוד שבוע בדיוק למשחק החוץ מול מכבי תל אביב וכשבטווח משחק גביע מול הפועל חדרה, אוהדי מכבי נתניה לא מבזבזים זמן: כ-36 שעות לאחר שהוצאו למכירה 1,300 הכרטיסים שהוקצו לאוהדים הנתנייתים, הקהל הצהוב מצביע ברגליים ורכש כמעט את כולם (כ-1,200 עד כה). הצפי הוא שבמהלך היום (שלישי) ייגמרו כל הכרטיסים.


בינתיים, בקבוצה מקווים מאוד לסגור בשבוע הקרוב את סאגת עלי מוחמד. כזכור, כפי שפרסמנו, בין נציגי השחקן לבין נתניה היו מספר אי הסכמות קטנות בנוגע לחוזה, כאשר בקבוצה מקווים שעם שובו של הבעלים אייל סגל, שנמצא בחו"ל, חוזהו החדש ייחתם. בינתיים, נציגיהם של אנז'ה ודיז'ון מהליגה הצרפתית, ממתינים לחזרתו של הקשר לכשירות, כדי לבוא שוב ולהתרשם ממנו, לאחר שבפעם הקודמת לא התרשמו מספיק.

 


בנושא אחר, אין התקדמות בסאגת החתמתו של ערן לוי על חוזה חדש. גורם במועדון אמר לספורט1: "ערן צריך להבין את המצב ולדעת שהסיכויים מאוד מועטים שהוא יקבל חוזה לשנתיים נוספות בגלל גילו". בנתניה מאוד מעריכים את הקפטן ורוצים לראות אותו ממשיך במועדון, אך בחוזה מתחדש.



בטירוף. אוהדי נתניה (אודי צטיאט) 


לקראת המשחק ביום שישי מול הפועל חדרה, בצוות המקצועי שוקלים לקיים מעין רוטציה ולתת את המקום ב-11 לשחקנים שבדרך כלל לא זוכים למספיק דקות משחק. בין השמות נמצא גולן אלקסלסי, שמבוקש בהפועל רעננה אך לא ישוחרר. "אם נתניה רוצים שאשאר כשוער שני זה מה שיהיה. מה שיקרה יקרה לטובה", אמר למקורביו. מאוחר יותר, דידייה קוגבניה ינחת הערב בישראל לאחר שעבר טיפולים במולדתו אצל רופא פרטי. לטענתו, הטיפול עבר בהצלחה והוא החלים וחזר לכשירות רפואית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי