דראפיץ': גם את מכבי לא ניצחנו פעמיים ואז נתנו להם 4

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק של מכבי נתניה מול הפועל באר שבע (ראשון, 20:30 ישיר בספורט1) דיבר מאמן הקבוצה והצהיר: "אנחנו לא בלחץ מהקרב על אירופה, אבל באים לנצח". הויבך דורש שדרוג בשכרו ומתרחק מהקבוצה

(גודל טקסט)

 מכבי נתניה תפגוש ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) את האלופה הפועל באר שבע לקרב מסקרן באצטדיון נתניה. היום קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודן דראפיץ' והשוער דני עמוס שדיברו על הקרב על המקום השלישי, הדרך לנצח את הדרומיים והנבחרת.

"קודם כל אנחנו צריכים לתקן את הטעויות מהמשחקים הקודמים ולשחק טוב", פתח המאמן את דבריו, "יש פה הרבה שחקנים צעירים שצריכים ללמוד. אנחנו עוד לא מבוגרים ומבושלים מספיק. אני כל הזמן אומר לשחקנים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אנחנו לא בלחץ מהקרב על אירופה, אנחנו צריכים לשחק כמו שאנחנו יודעים. בתקשורת מדברים על זה, אבל לנו חשוב פשוט רק לנצח. בינתיים מעניין אותנו להיות טובים ולשחק כדורגל חיובי".

מכבי נתניה לא הפסידה לבאר שבע בשני משחקים העונה, אבל המאמן יודע שזה לא מבטיח לו כלום: "נגד מכבי הפסדנו פעמיים ואז פתאום נתנו להם 4. באר שבע יודעת שזה משחק חשוב והיא תבוא לנצח. אני חושב שהם חושבים שיהיה משחק קשה ומעניין וזה שניצחנו אותם לא אומר שום דבר. אם מישהו רוצה לראות איך מתמודדים בצורה יפה עם עונה קשה הוא צריך להסתכל על באר שבע. צריך ללמוד מהם ומהמאמן שלהם".

דני עמוס. עונה טובה (ערן לוף)
דני עמוס. עונה טובה (ערן לוף)

השפעת האוהדים: "ברור שחוויה לשחק כאן ולדעת שהשליטה ביציעים תהיה של האוהדים שלנו. אבל היום בכדורגל בית וחוץ לא כל כך משפיע. אנחנו מקווים לשמח את הקהל במשחקים האחרונים של העונה ולהגיע לעונה הבאה בצורה הכי טובה שיש".

השוער דני עמוס, שהאריך חוזה בקבוצה בשבוע שעבר, אמר: "מדהים להאריך חוזה. אבל השנה הזו עוד לא נגמרה ואנחנו מתמקדים בהווה.נשארו מעט משחקים אבל צריך לנצח כל משחק. המקום השלישי אומנם במרחק נגיעה אבל עדיין רחוק. צריך להגיע מנטלית מוכנים. אנחנו משחקים את הכדורגל הכי יפה בליגה".

בנוסף, בקבוצה ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. בנתניה עדיין לא הודיעו לנציגו של הבלם טים הויבך, על מימוש האופצייה עליו ונראה כי הבלם שדורש שדרוג בשכרו מתרחק. בינתיים, המועמד המוביל להחליפו הוא הבלם קרלוס קוויאר, כשבמועדון אישרו את ההתעניינות בו. לא מן הנמנע שהויבך עצמו יעשה את הדרך ההפוכה לצפון. בין קוויאר הספרדי למועדון הצהוב מתקיימות שיחות, כשבשבוע הבא צפויות להיות התפתחויות לכאן או לכאן. בקבוצה מימשו את האופציה על חגי גולדנברג.

טים הויבך. דורש שדרוג בשכרו
טים הויבך. דורש שדרוג בשכרו (דני מירון)

נתניה מכרה כ-2300 כרטיסים לקראת ההתמודדות אשר מתווספים ל-3200 מנויים ובסה"כ, כולל אוהדי הפועל ב"ש כ-9000 אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי