קבוצות משוויץ, יוון וקפריסין מתעניינות באיתמר ניצן

איתמר ניצן
איתמר ניצן | ערן לוף

השוער לא ימשיך בוודאות ב"ש וביקש מראשי הקבוצה לצאת למבחנים בשבוע הבא, בן והבה מתקרב לקדנציה נוספת. כניסה חינם למשחק מול עכו מחר (שבת, 18:00) לכולם. עכו תנסה לשמור על אז'ובל וקניקובסקי לעונה הבאה

(גודל טקסט)

 המשימה האחרונה של הפועל קרית שמונה היא לסיים במקום השביעי בטבלה ובשביל זה צריך לנצח מחר (שבת, 18:00) את האחרונה הפועל עכו במשחק הביתי האחרון של העונה. בקרב ההנהלה אף יאפשרו כניסה חינם לשני הקהלים: "אנחנו רוצים לסיים את העונה כמו שצריך ורוצים לנצח גם עבור הקהל שלנו וגם עבור המקום השביעי" אמרו במועדון.

המאמן חיים סילבס צפוי לתת עדיפות לשחקני הבית והן לשחקני הקבוצה שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה. המגן מרקוס דיניז והקשר איסמעיל ריאן שנפצעו בניצחון האחרון על מכבי חיפה עדיין בספק ולא מן הנמנע כי יפתחו על הספסל. החלוץ שובל גוזלן שחזר מפציעה צפוי לקבל הזדמנות כאשר גם מוחמד שכר יחזור להרכב לאחר השעיית צהובים.

מי שבוודאות לא ימשיך בעונה הבאה הוא השוער איתמר ניצן. בקריית שמונה רצו בהמשך דרכו של השוער שדרש שדרוג בשכר ולאחר שנענה בשלילה החליט לעזוב. בסביבתו סיפרו כי הוא מחזיק בהצעות מבית"ר ירושלים ומכבי פתח תקווה אך מעוניין למצוא קבוצה באירופה וזוכה להתעניינות משתי קבוצות בשוויץ והצעות ביוון ובקפריסין. ניצן ביקש אתמול מראשי קריית שמונה לצאת למבחנים בשוויץ בשבוע הבא.

איתמר ניצן. רוצה אירופה (ערן לוף)
איתמר ניצן. רוצה אירופה (ערן לוף)

במועדון ממתינים להתפתחויות מצדו של הבלם בן והבה שצפוי לחזור לקדנציה נוספת בקריית שמונה. והבה כבר הביע נכונות לעזוב את רעננה ובסיום העונה צפויים הצדדים להאיץ את המשא ומתן ביניהם.

הרכב משוער: מהדי זועבי, איאד אבו עביד (מרקוס דיניז), עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, מילוש רדיבייביץ, עומר לקאו, אפונסו טיירה, עידו דוידוב, סאן מנחם (סמואל בראון), מוחמד שכר, נייגל האסלבנק.

בעמותת הפועל עכו ינסו למנוע את מעברם של קניקובסקי ואז'ובל
לאחר שירדה השבוע רשמית בהפועל עכו רוצים לסיים את העונה כראוי. בקבוצה מקווים שהשניים לא ימכרו במטרה ליצור תזרים מזומנים לעונה הבאה. פרחאת יחזור להרכב

למרות שהשיגה תוצאות מצוינות בארבעת המשחקים האחרונים, הפועל עכו ירדה השבוע רשמית לליגה הלאומית. במועדון ציפו כי הירידה תגיע ולכן לא היה הבדל משמעותי באימונים השבוע לבין השבועות האחרונים. כעת במועדון מקווים להציג שני משחקים טובים בשני המחזורים האחרונים כאשר שחקנים רבים מבינים כי יכולת טובה במשחקים האלה יכולה לעזור להם להישאר בליגת העל ולהשתלב בקבוצות אחרות.

גבי קניקובסקי. יישאר בעכו בעונה הבאה? (אריאל שלום)
גבי קניקובסקי. יישאר בעכו בעונה הבאה? (אריאל שלום)

"המשחקים האחרונים הם מראה שלנו לקראת העונה הבאה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. מבחינה מקצועית המאמן איציק טוויזר צפוי לתת קרדיט להרכב שרץ בשבועות האחרונים כאשר הפעם יחזור להרכב המגן עבדי פרחאת שנעדר בשבוע שעבר בגלל צהובים ואילו מתן בלטקסה צפוי לחזור לספסל.

במקביל נמשך המאבק בין עיריית עכו לבין המנהל המקצועי דניאל סטנצ'ו. כפי שפורסם בספורט1, העירייה כבר הודיעה כי מבחינתה סטנצ'ו וחברת הניהול שלו לא עמדו בהסכם כאשר היו אמורים להעביר כמיליון שקלים בשנת 2017 ועוד מיליון וחצי שקלים ב-2018. בעירייה מתכוונים בשלב זה לא להעביר את הסכומים עד לסיום העונה דבר שיכול לעכב משמעותית את שתי המשכורות האחרונות שהקבוצה חייבת לשלם לשחקנים. מצדו של סטנצ'ו זועמים על ההתנהלות של העירייה וטוענים כי הוא עמד בהסכם. בכל מקרה במועדון חוששים כי העובדה שסטנצ'ו יתקשה להעביר תזרים מזומנים לקראת פתיחת העונה הבאה תגרום לו למכור במהרה את הקשר גבי קניקובסקי והחלוץ בן אז'ובל ולהשתמש בסכומים האלה כאותו תזרים בעונה הבאה: "לא ניתן לפגוע בקבוצה ובשחקנים שלנו" אמרו בעמותת עכו.

הרכב משוער: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, גל שיש, עמיד מחאגנה, ברונו איבה, אוהד רבינוביץ, בן רייכרט, גבי קניקובסקי, עליקו באלה ובן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי