זעם בק"ש: "קשה לנצח כששופט מכריע את התוצאה"

תומר קשטן
תומר קשטן | מאור אלקסלסי

בקבוצה הצפונית לא אהבו את החלטות השופט זיו אדלר בהפסד 2:0 למכבי פתח תקווה: "עד עכשיו אנחנו לא מבינים מאיפה הוא המציא את השריקות האלה". שרצקי: "השופט הזה לא אשם, אשם מי שנותן לו לשפוט"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה, שנוצחה אמש 0:2 בביתה על ידי מכבי פתח תקווה, איבדה הזדמנות פז להיצמד לחלק העליון ולא ניצלה את ההפסדים של הפועל באר שבע והפועל חיפה. גם היום (ראשון) הביעו בקבוצה הצפונית כעס רב כלפי צוות השיפוט לאחר שתי שריקות שגויות לדבריהם לפנדלים, שנפסקו לטובת מכבי פתח תקווה.

"קשה לנצח כששופט מכריע את התוצאה", אמר גורם בקבוצה, בהתייחסו לשופט המשחק זיו אדלר. "עד עכשיו אנחנו לא מבינים מאיפה הוא המציא את השריקות האלה. בפנדל הראשון זו בכלל שערורייה, כי הוא גם היה מאוד קרוב וראה שאיאד אבו עביד הצמיד את היד לגוף ולא ניסה לגעת בכדור בידו בכוונה. זו שריקה שמכריעה משחק. וגם הפנדל השני לא היה ולא נברא", הוסיף הגורם.

כבר אתמול ומיד בסיום המשחק, התבטא הבעלים איזי שירצקי ואמר: "השופט הזה לא אשם, אשם מי שנותן לו לשפוט. כל הזמן הטעויות לרעתנו, איך זה יכול להיות?".

בחלק המקצועי, רשם המאמן תומר קשטן הפסד ראשון מאז הגיע לקבוצה. בקריית שמונה ינסו להכשיר כבר השבוע את לוי גרסיה, שלא מצליח להתאושש מפציעה טורדנית ברגלו וכמעט לא בא לידי ביטוי בשבועות האחרונים.


שרצקי. לא אהב את החלטות השופט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי