רשמי: חיים סילבס ימשיך עונה נוספת בהפועל חיפה

חיים סילבס
חיים סילבס | אריאל שלום

המאמן שהצעיד את הקבוצה מהכרמל לפלייאוף העליון זכה להערכה מהבעלים כץ: "בכוחות משותפים נמשיך את ההצלחה". בשבוע הקרוב יקיימו שיחות עם אראל, בוזגלו, זמיר, פדידה וסרדל לגבי העונה הבאה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. לאחר העונה הטובה של הפועל חיפה, הבעלים יואב כץ אישר כי המאמן חיים סילבס ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. כבר לפני שבוע ימים סיכמו כץ וסילבס על המשך ההתקשרות, זאת בעקבות שהמאמן הוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון והציג את אחת העונות הטובות בשנים האחרונות של המועדון.

כזכור, סילבס הגיע לצד האדום של הכרמל בסיום העונה שעברה, וכאמור העונה הצליח לרשום להצעיד את הקבוצה בצמרת. לאחר החתימה אמר כץ: "שמח שסילבס ממשיך איתנו ויחד, בכוחות משותפים, נמשיך את ההצלחה מהעונה האחרונה".

סילבס עצמו סיפר: "מאושר להמשיך בהפועל חיפה. התחברתי למועדון הזה, לשחקנים, להנהלה ולקהל וזה אך טבעי עבורי להמשיך את הדרך המוצלחת בה התחלנו את העונה". מעתה יחלו השניים בשיחות עם שחקני הסגל שאינם חתומים לעונה הקרובה, זאת על מנת להחתימם כבר בימים הקרובים. בין השמות ניתן למצוא את גל אראל, אלמוג בוזגלו, סער פדידה, לירן סרדל ונס זמיר. לאחרון הוצע כבר חוזה לשנתיים הבאות.

חיים סילבס, יואב כץ
כץ וסילבס. "שמח שהוא ממשיך איתנו" | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי