זעם בק"ש: "במקום שנעלה בטירוף, היה נראה שחדרה זקוקה לנקודות"

בצפון כעסו על היכולת של השחקנים אחרי ההפסד 3:0, שהגביר את החשש: "ירידת ליגה תטיל כתם שחור על כל אחד מהם". שרצקי עזב את האצטדיון עוד לפני הסיום. ריאן ושכר יחזור מול בני יהודה, עאבד ופוסטר בספק

(גודל טקסט)

בקריית שמונה דיברו בימים האחרונים על כך שההישארות בליגת העל תלויה בהם והקבוצה תשרוד עונה נוספת אם רק תשיג את התוצאות הנדרשות, אולם אחרי הפסד 3:0 כואב אתמול (רביעי) נגד הפועל חדרה, החשש מירידה ללאומית הפך לממשי בקרב אנשי המועדון. בקריית שמונה הביעו זעם לאחר התבוסה הביתית, כשעיקר הטענות הופנו, מטבע הדברים, לשחקנים: "הם מקבלים הכל, אך לצערנו לא נותנים הכל על המגרש. במקום שנעלה בטירוף, במשך הרבה דקות היה נראה שחדרה היא זו שזקוקה לנקודות. ירידת ליגה תטיל כתם שחור על כל אחד מהשחקנים", אמרו במועדון הצפוני.

השחקנים עצמם הביעו אכזבה לאחר המשחק וניסו לשמור על שקט בחדר ההלבשה, כשחלקם נראו המומים מהתבוסה. מי שלא נשאר לסיום המשחק היה הבעלים איזי שרצקי, שבחר במהלך העונה לקחת צעד אחורה מניהול הקבוצה וכמעט לא הגיע לתמוך בה במשחקים, אך כאמור, כשראה את היכולת החלשה אתמול, נטש בכעס את האצטדיון כבר אחרי השער השני של חדרה, אותו כבש אליאל פרץ בכדור חופשי נהדר.

בשלב זה, נראה כי שרצקי אינו מתכוון לבצע זעזועים כפי שעשה בעונה שעברה, אז פיטר את תומר קשטן מתפקיד המאמן מחזור אחד לסיום העונה ומינה את שמעון הדרי למחליף שלו. בקבוצה סיפרו כי אותו מהלך נעשה בעיקר בעקבות היחסים העכורים בין קשטן לבעלים, שהקשר שלו עם קובי רפואה, לעומת זאת, מצוין. קריית שמונה זקוקה מאוד לניצחון על בני יהודה, אותה תפגוש ביום ראשון הקרוב (שידור ישיר בספורט3 החל מ-20:40, בשילוב המפגש בין נס ציונה לכפ"ס) ולשמחתה, מי שיחזרו לסגל הם הכובשים המצטיין של הקבוצה, מוחמד שכר ואיסמעיל ריאן שריצו עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. אחמד עאבד ומאליק פוסטר, שנפצעו אתמול והוחלפו, יעברו בדיקות ומוגדרים כרגע בספק למשחק נגד הקבוצה של אלישע לוי.

איזי שרצקי. עזב בזעם
עזב בזעם | צילום: ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי