ריקן סיכם על הארכת חוזה, סבוריט רמז: "חושב על אתגרים חדשים"

הקשר יישאר גם בעונה הבאה, המגן רמז על עזיבה בטוויטר. וגם: הקפטן שרן ייני החמיא לגלזר וטען: "אצל איביץ' הרכבת ממשיכה, מי שנופל נופל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במקביל לחגיגות שנמשכו לתוך הלילה, קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני שוחח עם התקשורת וסיכם את האליפות של מכבי תל אביב – השנייה ברציפות והחמישית בשמונה השנים האחרונות.

"זאת האליפות החמישית שלי", ציין ייני. "אחרי 0:3, עם הגול הזה של שכטר, כדור מטורף של ז'איר, ההרמה של קנדיל וההתרוממות של שכטר שהוציאה מאיתנו הכל. זאת עונה הזויה, מטורפת, זאת עונה שבה אנחנו שוברים שיאים. יש עוד שיאים שאנחנו רוצים לשבור, הייתה קורונה, וגם פרטנית קרו כאן דברים מטורפים".

על מאמנו ולאדן איביץ' הוא אמר: "יש לנו את איביץ', יש לו קו והוא לא סוטה, לא משנה מה. הרכבת ממשיכה ומי שנופל נופל, זה התיאור שלו. הוא מוציא מאיתנו את המיטב. הסוד של מכבי? אנחנו מאוד מכבדים אחד את השני, מנסים להוציא אחד מהשני את המיטב. אנחנו מאוד מפרגנים לשחקנים גם בתפקידים שלנו. מנסים להראות להם תחרויות ומצד שני לא לתת לכם צ'אנס ולומר 'אני הולך להרוג אותך עכשיו, לא יהיה לך סיכוי לשחק'. זה הסוד". 

שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

"היו לנו חגיגות טובות, אבל אנחנו רוצים לחגוג עם האוהדים", הוסיף הקפטן שביום רביעי נגד בית"ר ירושלים יזכה להניף צלחת נוספת. "כשיהיה זמן נעשה את זה. אם רוצים להיות גדולים, זה מה שצריך לעשות. כשיהיה אישור נעשה את זה. רק שכולם יהיו חלק מזה". 

כשנשאל לסיום מיהו שחקן העונה שלו הוסיף: "ללא עוררין, דן גלזר".

כהן וגלזר חוגגים. סיכוי טוב שימשיכו | אריאל שלום

ועוד במכבי תל אביב, הבוקר הודיע הקשר אבי ריקן כי סיכם על הארכת חוזהו לעונה נוספת: "בוקר אליפות. גם תואר וגם נשאר לעונה נוספת. רעב מתמיד!", כתב הקשר. כעת במועדון ינסו להגיע לסיכום גם עם הישראלים הנוספים שחוזיהם מסתיימים, ביניהם אייל גולסה, איתי שכטר והקפטן שרן ייני.

לעומת זאת, מי שהעלה בחשבון הטוויטר האישי שלו פוסט שהלחיץ מאוד את האוהדים הצהובים הוא המגן השמאלי אנריק סבוריט, שאחרי שנתיים מוצלחות נראה כמי שרמז על עזיבה: "זה היה שונה וקשה, אני מאוד מאושר על הזכייה וגאה בקבוצה. תודה לכל האוהדים, אני חושב על מטרות חדשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי