ביקורת קשה בק"ש על רפואה: "לא הגענו מוכנים בשום פרמטר"

לאחר ההפסד לבני יהודה, חילופי האשמות גדולים בצפון. המאמן ספג את מרבית האש: "זה היה משחק מביש שלנו. אם אין רצון ותשוקה במשחקים כאלה - מגיע לנו לרדת ליגה". שכר ועאבד בספק למשחק הגורלי נגד נס ציונה

(גודל טקסט)

זעם גדול ולחץ אדיר בהפועל קריית שמונה לאחר ההפסד לבני יהודה אתמול (ראשון) 2:0, שהוריד את הקבוצה מתחת לקו האדום. רוב העונה נלחמה הקבוצה מהצפון במאבקי התחתית אך היה נראה שמאז הגעתו של המאמן הקבוצה התקדמה. אולם, שני ההפסדים האחרונים הורידו את הקבוצה למקום הלפני אחרון וכעת היא תהיה חייבת לנצח את נס ציונה בביתה במחזור הסיום.

הלחץ סביב הירידה השפיע קשות גם על השחקנים שחלקם האשימו את חבריהם בסיום ובין השאר השוער הליטאי, דזוגאס ברטקוס, שהיה נראה כי לקח קשה יותר את ההפסד. "זה היה משחק מביש שלנו", אמרו בקריית שמונה והעבירו ביקורת חריפה כנגד המאמן קובי רפואה. "הקבוצה הגיעה לא מוכנה גם מנטאלית וגם מקצועית. בהרבה דקות היה נראה שבני יהודה רוצה יותר מאיתנו" אמר גורם במועדון. עוד הוסיף: "אם אין רצון ותשוקה במשחקים כאלה אז מגיע לנו לרדת ליגה".

חלק מאנשי המועדון העלו את האפשרות לצרף איש מקצוע נוסף לקראת המשחק האחרון, כפי שקרה בעונה שעברה בקריית שמונה אז שמעון הדרי מונה למשחק אחד במקומו של תומר קשטן. בשלב זה נראה כי הבעלים איזי שרצקי לא ייקח החלטה כאשר גם רפואה, שלקח אחריות על ההפסד, הצהיר בסיום: "הכל תלוי בנו ונעשה מה שאנחנו יכולים כדי לשרוד בליגה".

שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה | אודי ציטיאט

אם לא די בתוצאות הכושלות , קריית שמונה עשויה להגיע למשחק בחמישי עם בעיות קשות בחלק ההתקפי כאשר גם מוחמד שכר נפצע והוחלף מול בני יהודה. כבר מספר שבועות ששכר סובל מבעיות בכף הרגל ובספק למשחק. גם אחמד עאבד עלול להיעדר. הבלם אורי דהאן יחזור לאחר הרחקה. "לא משנה מי יעלה, פשוט אנחנו להשיג ניצחון", הבהירו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי