משטרת ישראל תתגבר את כוחותיה לקראת הדרבי החיפאי

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | מאור אלקסלסי

לאור האירועים הקשים מהדרבי האחרון, החליטה הפעם המשטרה לא לקחת סיכונים. מרקו בלבול עשוי לבצע שינוי אחת בהרכב של מכבי חיפה נגד הפועל חיפה (הערב, 20:25, שידור ישיר בספורט4)

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה עוד עונה ללא תואר, אחרי רצף משחקים מאכזב בפלייאוף העליון, למכבי חיפה נותרה משימה אחת – לנצח את הדרבי האחרון של העונה מול הפועל חיפה הערב (רביעי, 20:25, שידור ישיר בספורט4). המאמן מרקו בלבול דיבר עם שחקניו וביקש מהם להגיע דרוכים על מנת לשמח את האוהדים הירוקים, שלא יכולים להגיע למשחק. גם בקרב השחקנים מדברים על דריכות מיוחדת לקראת המשחק, על אף שהירוקים כבר הבטיחו סופית את המקום השני.

מעבר לכך, בשל העובדה שמרקו בלבול מבין כי אינו צפוי להמשיך בעונה הבאה, ולהצטרף לצוות המקצועי של נבחרת ישראל, הוא רוצה לסיים את הקדנציה השנייה שלו בכרמל בטעם טוב. מבחינה מקצועית המאמן צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב, שניצח את הפועל באר שבע כאשר יאניק ווילדסחוט יעלה על חשבונו של מקסים פלקושצ'נקו.

בנושא אחר, משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים לקראת הדרבי, לאור האירועים שהיו סוף המשחק האחרון בין השתיים בסיבוב הקודם, כאשר אוהדי מכבי תקפו את אוהדי הפועל במתחם האימונים בקריית חיים, שם צפו אוהדי האדומים במשחק.

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

בשלב זה לא ידוע על היערכות בקרב הקהלים לגבי צפייה משותפת אבל במשטרה לא מתכוונים לקחת סיכונים בנושא. ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה תיערך למשחק על בסיס הערכת מצב שנערכה לאור האירועים הקודמים".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, טרנט סיינסבורי, סאן מנחם, נטע לביא, יאניק ווילדסחוט (מקסים פלקושצ'נקו), צ'רון שרי, דולב חזיזה, סינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי