דריכות שיא בקריית שמונה: "משחק על עתיד הכדורגל בעיר"

איזי שרצקי
איזי שרצקי | דני מרון

בצפון חוששים שירידת ליגה תוביל לעזיבת הבעלים איזי שרצקי: "בלעדיו אין למעדון זכות קיום". שכר, פוסטר ועאבד בספק. כ-200 אוהדים יגיעו לתמוך בשחקנים לפני ובמהלך ההתמודדות

(גודל טקסט)

אחרי עשור בלתי נשכח בליגת העל, במהלכו זכתה בחמישה תארים כולל אליפות היסטורית ותקעה יתד לצד מועדוני הצמרת, קריית שמונה עלולה לרדת הערב (אולפן מיוחד החל מ-19:45, ישיר ספורט3) לליגה הלאומית, זאת בהנחה שלא תנצח את המשחק הביתי במחזור סיום הפלייאוף התחתון מול סקציה נס ציונה.

"זה לא משחק על עונה שלמה, אלא על עתיד הכדורגל בעיר", הודה גורם בקריית שמונה והבהיר כי ירידת ליגה עלולה להיות סוף עידן בקבוצה הצפונית. "כולנו מבינים שירידה ללאומית תרחיק משמעותית את הבעלים איזי שרצקי, שבלעדיו אין למועדון הזה שום זכות קיום".

שרצקי אמנם הודיע לא פעם כי ברצונו לעזוב את הכדורגל, אך למרת זאת הוא המשיך להיות מעורב בכל הנעשה במועדון ובקריית שמונה חוששים כי הבעלים יתקשה להשלים עם ירידת ליגה. כזכור, לפני כעשרה ימים הפתיע שרצקי כשהגיע למשחק הביתי מול הפועל חדרה, אותו הוא נטש בזעם במהלך המחצית השניה.

מוחמד שכר
מוחמד שכר | דני מרון

גם שחקני הקבוצה מודעים לאפשרות שהבעלים יעזוב את המועדון ודיברו בעיקר על הרצון להחזיר לשרצקי על ההשקעה הרבה: "למרות משבר הקורונה והמצב המקצועי העגום שלנו העונה, איזי קיצץ לנו בשכר הכי מעט מבין כל קבוצות הליגה וזה אומר את הכל עליו", ציינו.

מבחינה מקצועית, שלושה שחקני התקפה בכירים נמצאים בספק וכשירותם תתברר רק בסמוך לשריקת הפתיחה. מדובר במאליק פוסטר, מוחמד שכר ואחמד עאבד, שיעברו מבחן כשירות. באשר לעאבד, טוענים במועדון, הסיכויים קלושים. אופטימיות לגבי שכר. הבלם אורי דהן צפוי לחזזור להרכב.

למרות שהמשחק ייערך בדלתיים סגורות בגלל הקורונה, כ-200 אוהדי קריית שמונה מתכננים להגיע לאזור האצטדיון במטרה לעודד את השחקנים לפני ובמהלך ההתמודדות. כזכור, אתמול הגיע אחד האוהדים לאימון המסכם ותלה משפטי מוטיבציה שנאמרו על ידי שחקני עבר גדולים, כמו דייגו מראדונה, מישל פלטיני ואלן שירר.

הרכב משוער: דזוגאס ברטקוס, מרקוס דיניז, אורי דהן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, עומר לקאו, עדן קארצב, סמואל בראון, איסמעיל ריאן, מוחמד שכר (גיא בן לולו), עבדאללה חליחל.

אוהדי קריית שמונה
אוהדי קריית שמונה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי