ניק בלקמן: "הייתה לי עונה מתסכלת, אך גם מתגמלת"

בראיון בברבדוס הודה חלוץ מכבי ת"א כי עמדו בפניו קשיים רבים ("פתחתי מצוין, אבל נפצעתי ולא חזרתי להרכב כי הקבוצה ניצחה בכל שבוע"), אבל לא שוכח את הצדדים החיוביים: "זו הרגשה מדהימה לזכות באליפות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ניק בלקמן זכה העונה – מספר חודשים לפני יום הולדתו ה-31 – בתואר אליפות ראשון בקריירה עם מכבי תל אביב. אבל החלוץ יכול להיות מאוכזב מהקדנציה השנייה בצהוב, בה כבש שער ליגה אחד בלבד לעומת 10 לפני שתי עונות תחת הדרכתו של ג'ורדי קרויף.

בראיון בברבדוס סיכם בלקמן את עונת 2019/20 ברגשות מעורבים: "העונה הייתה מתסכלת, אך בכל זאת מתגמלת – זו תערובת של תסכול עם תקופות טובות. התחלתי את העונה בצורה מדהימה ממש, ואז נפצעתי במשחק נבחרת ועד שחזרתי הקבוצה ניצחה בכל שבוע, אז באותה תקופה היה בלתי אפשרי להיכנס להרכב. בנוסף גם בגלל ששיחקנו רק משחק אחד בשבוע לא היה צורך ברוטציות", הסביר החלוץ.

אבל בלקמן לא שוכח גם את הצדדים הטובים של העונה ההיסטורית של מכבי תל אביב כשבסיומה כאמור, זכה בתואר ראשון בקריירה: "זו הייתה הרגשה מדהימה לזכות באליפות. אני פשוט מתענג על הרגע הזה ככל שאפשר, דברים כאלה לא קורים לעיתים קרובות בקריירה של שחקנים".

ניק בלקמן בטירוף. אליפות ראשונה בקריירה | אריאל שלום

החלוץ סיכם ודיבר על ההופעות הראשונות בנבחרת ברבדוס, שבמהלכן כבש שלושה שערים: "ההופעות הבינלאומיות שלי היו טובות מאוד, אבל עדיין יש עוד דברים שאוכל לתת ככל שהזמן יעבור ואכיר טוב יותר את חברי לנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי