בן שמעון על הרכש של אשדוד: "אמירה חזקה ונכונה מאוד"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | לירון מולדובן

המאמן החמיא לאסטרטגיה של המועדון לאחר צירוף סתיו טוריאל בן ה-19: "רוצים לפתח פה תהליך". על העונה שבפתח ופתיחת האימונים: "יש הרגשה של משהו טוב באוויר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שהלהיבה מבחינה התקפית וכבשה יותר שערים מכל קבוצות הליגה למעט מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד חזרה לאימונים לקראת עונת 2020/21, במהלכה היא תקווה להשתלב בפלייאוף העליון ולהמשיך לקדם שחקנים צעירים.

אתמול החתימה אשדוד את שחקן הרכש הראשון שלה הקיץ: סתיו טוריאל, חלוץ בן 19, שנרכש תמורת 53 אלף יורו ממכבי יפו. "השחקן הראשון שהבאנו הוא שחקן צעיר. אני חושב שזו אמירה יפה ונכונה של המועדון", הסביר המאמן רן בן שמעון. צעד נוסף שביצעה הקבוצה מעיר הנמל הוא הארכת חוזהו של קמהאני מונטרי בן ה-20.

בן שמעון הוסיף: "זה מראה כמה אנחנו חושבים ורוצים לפתח פה תהליך של שילוב צעירים. גם השילוב הזה צריך להיות מאוד חכם. צעירים טובים הם צעירים שגדלו בסביבה נכונה ליד שחקנים טובים ועלו בזמן הנכון. כלומר, עברו את התהליך הנכון מבחינה מנטלית. אנחנו לא נזרוק צעירים בלי קשר וכיוון, אלא נשלב אותם בצורה נכונה עם הוותיקים שלנו שהציגו יכולת טובה באימון. נקודת הפתיחה של אשדוד היא הרבה יותר גבוהה".

התחושות אחרי החזרה לאימונים ולקראת העונה החדשה: "כאילו לא הלכנו, זו הייתה פגרה קצרה מאוד, אבל תמיד כיף להתחיל. זו תקופה מאוד-מאוד מורכבת. יש שתי ברירות: להתלונן על הדברים שקורים לנו, או לנסות ליהנות מהסיטואציה המורכבת הזו. אנחנו משתדלים ליהנות. רצינו לחזור כי יש הרגשה של משהו טוב באוויר".

הציפיות: "אני כבר לא זוכר את העונה הקודמת. מטרות זה רק אחרי שהסגל שלנו יושלם ונדע בדיוק מי השחקנים שמרכיבים אותו. בהחלט יש לנו שאיפות להתקדם ולהתפתח וזה לא משנה כמה שאני אנסה לעצור את זה. אנחנו אנשים תחרותיים באופי שלנו ואני מאוד מאמין בחומר הקיים".

רן בן שמעון
רן בן שמעון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי