הפועל באר שבע נתנה לבן ביטון אור ירוק לחפש קבוצה

בן ביטון
בן ביטון. עזב את באר שבע אחרי שבע שנים | אריאל שלום

המועדון אישר למגן להביא הצעות מקבוצות אחרות: "אם יסגור, נשחרר אותו" מלבד בית"ר וחיפה, גם אופציות בחו"ל נבדקות. במועדון מקווים שהרוש יחתום ביוון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע ממשיכים במאמצים לסגור את הסגל לעונה הבאה. לספורט1 נודע כי המגן בן ביטון ביקש, באמצעות סוכנו, אישור לנהל משאים ומתנים עם קבוצות אחרות. במועדון נתנו אור ירוק למהלך.

"ביטון חופשי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה. אם יסגור, נשחרר אותו", אמר גורם במועדון אתמול לספורט1. בית"ר ירושלים ומכבי חיפה כבר עוקבות אחר השחקן, אולם הוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבאר שבע וכרגע לא נראה שיהיה מוכן לוותר עליו בקלות. לביטון, אגב, יש דרכון צרפתי, מה שעשוי להקל על מעברו לאירופה.

בן שהר, רמזי ספורי
ילך בעקבותיו? | דני מרון

במקביל, במועדון מנסים לקדם הגעת קשר. אסי רחמים, יוסי אבוקסיס ואליניב ברדה מנסים לסגור את הנושא כבר השבוע, על מנת להקדים מעט את ההכנות לעונה שבפתח. קייס גאנם ומרואן קבהא אמורים לחתום השבוע רשמית על הסדר הקיצוץ. עם רמזי ספורי ישנם פערים ובמועדון הגדירו את השבוע הנוכחי כ"קריטי" להמשך ההתקשרות עימו. 

אריאל הרוש מחזיק בהצעה מיוון, מאפולון סמירניס בה שיחק בעבר החלוץ אלי אלבז. במועדון מקווים שיחתום ובכך יוכלו לסמן וי על משימה נוספת, אחרי שהצליחו להיפטר מהחוזה של קווין טאפוקו. גם בן שהר, צפוי לחתום ביממה הקרובה באופן רשמי באפואל ניקוסיה, אליה המריא אתמול.

ומה עם מועמדים נוספים לעונה הבאה? הקשר רותם חטואל והבלם איתן רצון, שעל מועמדותם פורסם כאן, עשויים לחתום. לגבי סינטיאהו סלליך שקיבל הצעה, במועדון ממתינים שיפחית בדרישות הכספיות שלו. ככל הידוע, סלליך דרש 180 אלף דולר לעונה ובמועדון הודיעו שאם ירצה לחתום יצטרך להתגמש. כך או כך, יוסי אבוקסיס מאוד מעוניין בשחקן.

בתוך כך, ביום שני תקיים הקבוצה משחק אימון מול מ.ס. אשדוד בשעה 18:00 במתחם הבית האדום.

סיטיהו סלליך, שון גולדברג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי