למרות הלחץ, כץ לא מתלהב לצרף את אורן ביטון. עידו לוי על סף סיכום

אורן ביטון
אורן ביטון | אריאל שלום

המאמן נחוש לחזק את עמדת המגן השמאלי לאחר עזיבתם של גולאן ובלילתי, אך ענייני תקציב מונעים את אישור הבעלים שנשמע אופטימי בנוגע לקיצוץ: "השחקנים ערים למצב". הבלם שנפרד מרעננה קיבל את הצעת המועדון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

נושא הקיצוץ לא יורד מסדר היום בהפועל חיפה ומגעים מתנהלים מול דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו ועדן בן בסט. בסוף השבוע ערך יואב כץ מספר שיחות עם הארבעה וחלה התקדמות בין הצדדים, כשהבעלים מעריך כי הנושא ייסגר בימים הקרובים. "כולם צריכים להבין את הסיטואציה החדשה שנותרה ואני מרגיש שהצד השני ער למצב", אמר האיש החזק במועדון.

במקביל, בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון גדולה מהמשך דרכם של גל אראל שכבר חזר לאימונים ואלמוג בוזגלו שחתם על חוזה חדש במהלך סוף השבוע. כעת, במועדון מנסים להמשיך את ההתקשרות לעונה נוספת גם עם החלוץ הוותיק מהראן לאלה, שערך שיחה אישית עם כץ וצפוי לתת תשובה סופית בימים הקרובים.

באשר לחיזוק, המאמן חיים סילבס רוצה לצרף בלם וזאת בשל ריבוי הפציעות של והבה וקפילוטו. המועמד המוביל, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הוא עידו לוי שסיים את חוזהו בהפועל רעננה לאחר חמש שנים ולא צפוי להמשיך במדי הקבוצה שנשרה לליגה הלאומית. לוי קיבל לאחרונה את ההצעה המשודרגת מראשי הפועל חיפה ונמצא על סף סיכום במועדון.

עידו לוי נאבק עם עומר אצילי
עידו לוי | אריאל שלום

אחרי עזיבתם של ניקולה גולאן ואלי בלילתי, סילבס דורש לחזק גם את עמדת המגן השמאלי. רז נחמיאס מנס ציונה אמנם הצטרף, אך במועדון מבינים כי יצטרכו להחתים שחקן נוסף על אותה משבצת. המועמד המוביל מבחינת המאמן הוא אורן ביטון ששוחרר מהפועל באר שבע ונציגיו מנהלים שיחות מול סילבס, אולם כץ טרם נתן את האישור הסופי ומעדיף לבחון את הסוגיה פעם נוספת וזאת מטעמי תקציב. במקביל, לספורטו1 נודע כי בית"ר ירושלים כבר פנתה לביטון.

אורן ביטון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי