חבר הנהלת הפועל חדרה נמצא חיובי לקורונה, השחקנים לא ייכנסו לבידוד

שחקני הפועל חדרה | הפועל חדרה

במועדון שוחחו עם נציגי משרד הבריאות, שהחליטו כי רק מנהל הקבוצה והמנכ"ל ייכנסו לבידוד. במועדון ממתינים לפלקושצ'נקו, כחילה יקבל החלטה על עתידו ביומיים הקרובים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה שוב הגיע להפועל חדרה. אתמול (ראשון) נודע כי אחד מחברי הנהלת הקבוצה נמצא חיובי בבדיקה וכתוצאה מכך מנהל הקבוצה והמנכ"ל קיבלו הודעה להיכנס לבידוד. ראשי המועדון שוחחו עם נציגי משרד הבריאות, שהבהירו כי השחקנים לא צריכים לשהות בבידוד מכיוון שלא היו בסביבתו של אותו חבר הנהלה.

"אנחנו פועלים על פי הנהלים של משרד הבריאות והמנהלת" אמרו במועדון הבוקר. בכל מקרה חדרה תקיים הערב משחק אימון שלישי לקראת העונה שתצא לדרך בסוף השבוע, כאשר תתארח אצל הפועל חיפה. לאחר המשחק, המאמן שרון מימר יקבל החלטות לגבי מספר שחקנים שנבחנים במועדון.

במקביל, בחדרה ממשיכים לחכות להחלטת מכבי חיפה בנושא מקסים פלקושצ'נקו. כפי שפרסמנו לראשונה, הקשר סיכם את תנאיו בקבוצה, אך הירוקים הבהירו כי הם דורשים תמורתו דמי השאלה שחדרה מסרבת לשלם. בשלב זה פלקושצ'נקו ממשיך להתאמן בחיפה ובחדרה ימתינו לשחרורו מספר ימים, אחרת יעברו לאופציה חלופית.

גם הבלם טל כחילה ממשיך להיות מועמד לחיזוק החלק האחורי. כחילה אומנם סיכם את רוב תנאיו בקבוצה ונמצא בשיחות עם אטרומיטוס על התרת חוזהו, אך המועדון היווני דורש מהבלם לוותר על חודשיים של שכר ואילו כחילה מסרב. בכל מקרה ההחלטה הסופית בנושא כחילה תתקבל ביומיים הקרובים.

טל כחילה
טל כחילה | אלבום פרטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי