מימר: "צירפנו שחקן הרכב של מכבי חיפה, אנחנו לא עוד קבוצה"

שרון מימר
שרון מימר | שלומי גבאי, הפועל חדרה

שביעות רצון בהפועל חדרה מהשאלתו של מקסים פלקושצ'נקו, שהצהיר: "באתי במטרה להוביל". מאמנו החמיא להנהלה: "עשו פה דברים גדולים, מסקרן לראות כיצד זה יתחבר"

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל חדרה, שהשלימה אתמול (חמישי) את השאלתו של מקסים פלקושצ'נקו ממכבי חיפה, שעל מועמדותו להצטרף פורסם לראשונה בספורט1. במועדון מהשרון בונים מאוד על הקשר, שרשם אשתקד 27 הופעות במסגרת הליגה במדים הירוקים ומקווים שהוא יסייע לקבוצה להימנע ממאבקי תחתית ואולי אפילו להשתלב בפלייאוף העליון בפעם השנייה תוך שלוש שנים.

"באתי במטרה להוביל את הפועל חדרה ואני מקווה שנגיע למקומות הכי גבוהים שאפשר", אמר פלקושצ'נקו לאחר השלמת העסקה. כשנשאל מדוע בחר בקבוצה מהשרון, הקשר השיב: "שיתפתי פעולה בהצלחה עם שרון מימר בהפועל חיפה וזו אחת הסיבות שבחרתי להגיע. אני מקווה שהעונה הזו תהיה אפילו טובה יותר מהעונה ההיא".

מימר התייחס גם הוא לצירוף פלקושצ'נקו: "העובדה ששחקן כמוהו מגיע לפה מראה שהפועל חדרה היא לא עוד קבוצה, הרי הגיע לכאן שחקן הרכב של מכבי חיפה. מגיע הרבה קרדיט להנהלה על שיתוף הפעולה והעזרה הגדולה בבניית הסגל, עשו פה דברים גדולים והבאנו שחקנים טובים בכדי שתהיה לנו קבוצה חזקה והתקפית".

מחר (שבת ב-19:50) תפתח הפועל חדרה את עונת 2020/21עם משחק חוץ מול העולה החדשה מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. "מרגש מאוד לצאת שוב לדרך", סיפר מימר. "בנינו משהו חדש ומסקרן מאוד לראות כיצד זה יתחבר. המטרה היא להישאר בליגת העל. אנחנו נעבוד קשה מאוד ונמשיך להישאר צנועים. צניעות, זה מה שעבד למועדון הזה בשנתיים האחרונות".

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי