ביוון טוענים: איביץ' המליץ למכבי ת"א על דוניס

גיורגוס דוניס | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

בתקשורת במדינה פרסמו את השתלשלות האירועים שהובילה את מי שצפוי להתמנות למאמן הצהובים לתפקיד החדש: "גולדהאר ישלם לו ולצוות שלו יותר ממיליון יורו בשנה". הסרבי אמר עליו מילים טובות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בתקשורת היוונית בטוחים שגאורגיוס דוניס כבר חתם במכבי תל אביב וינחת בארץ ביום ראשון. היום (שבת) פורסמה השתלשלות האירועים שהובילה את מי שאימן את פנאתינייקוס בשתי העונות האחרונות אל הצהובים.

לטענתם, באלופה פנו לוולדימיר איביץ', המאמן היוצא והמעוטר, ושאלו את דעתו בנוגע לדוניס. הסרבי המליץ לאנשי מכבי ת"א על היווני והיה לו רק מילים חמות להגיד עליו.

כמו כן, נכתב כי אנשי הצהובים אספו מידע ממקורות שונים על דוניס מלבד ההתייעצות עם איביץ', ומה שהרשים אותם, כך נכתב בדיווח, היא העובדה שהם שמעו רק דברים חיוביים שהכתירו אותו כ'זוזה מוריניו היווני'. מי שהציע למכבי ת"א את דוניס היה הסוכן שלו, פיליפוס אברמידיס, שנכתב שהייתה לו היכרות קודמת עם ג'ק אנגלידיס מימיו בפאוק סלוניקי.

ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

השיחות בין המאמן למכבי ת"א הגיעו לשיא בשבוע החולף, אך היה הבדל משמעותי בכסף שהוצע לו לבין מה שהוא חשב שיציעו לו קבוצות מקטאר ואיחוד האמירויות, אליהן המאמן כיוון הקיץ. הדבר הפך אותו יחסית ל'חסר פשרות' בנוגע לחוזהו, אך בתקשורת היוונית נכתב כי ביומיים האחרונים דברים השתנו.

מיץ' גולדהאר החליט להציע לדוניס ולששת אנשי הצוות שלו מפנאתינייקוס חוזה שיעלה למכבי ת"א יותר ממיליון יורו בשנה. הדבר שכנע את המאמן, שרצה ללכת עם הצוות שלו ליעד הבא בו יחתום. נראה שזה רק עניין של זמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי