יואב כץ: "המנהלת תמיד הולכת עם הקבוצות הגדולות, זה צובט לי בלב"

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה חושב שמתווה חלוקת הכספים "לא הוגן" והתייחס לדרישה לקיצוץ נוסף: "לפי הרושם שלי נעשתה כאן טעות". וגם: לא כולם עברו בבקרה לקראת סכנין בראשון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח מחר (ראשון) רשמית את עונת 2020/21, כאשר תארח את בני סכנין למשחק במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. הקבוצה טרם עברה בבקרה התקציבית והמאמן חיים סילבס עדיין לא יודע מי השחקנים שיעמדו לרשותו בהתמודדות מול העולה החדשה לליגת העל.

במועדון מהכרמל ינסו להעביר את כולם עד מחר בבקרה, אך נראה שרוב השחקנים שישחקו יהיו כאלה ששיחקו בקבוצה גם בעונה בקודמת. אבל עוד לפני משחק הבכורה של העונה החדשה, הנושא המדובר ביותר בהפועל חיפה הוא סאגת הקיצוצים.

כזכור, אתמו לקיבלו שחקני הקבוצה דרישה לקצץ 15% נוספים מהשכר, וזאת לאחר שרובם חתמו על הסכם חדש שכבר כלל קיצוץ בעקבות נגיף הקורונה. "זה פשוט הזוי שימים ספורים אחרי החתימה באים עלינו שוב בדרישה לקיצוץ", אמר הבוקר אחד השחקנים.

חיים סילבס | דני מרון

בעלי הקבוצה, יואב כץ, הופתע מההודעה של רואה החשבון של המועדון כי נדרש קיצוץ נוסף ואמר: "ביקשנו קיצוץ נוסף כי רואה החשבון אמר שזה מה שנדרש. יכול להיות שהוא טעה ויכול להיות שלא. אני מתכוון לעבור לעומק על המספרים ולבחון זאת כי הרושם שלי שנעשתה כאן טעות".

בכל מקרה, דווקא לפני המשחק הראשון של העונה מספר כץ על הקשיים: "בדרך כלל מכינים את העונה בערך חודשיים וחצי ואילו הפעם מדובר בשבועיים וכל ההתעסקויות והקיצוצים מקשים במיוחד כאשר אין מתווה ברור בנושא הקיצוץ".

כץ גם כועס על ההחלטה של המנהלת ומשרד האוצר לפצות יותר את המועדונים עם קהל גדול יותר ואמר: "בארצות הברית מפצים עסקים לפי מספר עובדים ופה בחרו לפצות לפי הפסדי קהל. זה לא הוגן. המדינה הייתה צריכה לעזור לקבוצות בכדי שנוכל להמשיך להעסיק יותר עובדים והיינו צריכים לקבל פיצוי הרבה יותר גדול. לצערי בכל פעם שיש החלטה היא תמיד הולכת עם הקבוצות הגדולות וזה צובט לי בלב".

"אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בגביע הטוטו אבל כל עניין ההתעסקות מסביב לא עוזר לאף אחד", סיכם בעלי הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי