רשמית: אלביס סאקי חתם במכבי פתח תקווה

אלביס סאקי |

הגנאי סיים את תקופת הבידוד והשלים סופית את המעבר למלאבסים. שביעות רצון משחרורו של דניאל פלשר מבני יהודה, אבי לוזון ייפגש איתו ברביעי במטרה לצרפו

(גודל טקסט)

לאחר שסיים את תקופת הבידוד על פי ההנחיות ועבר בדיקות רפואיות, מכבי פתח תקווה השלימה הערב (שני) רשמית את החתמתו של הקשר הגנאי אלביס סאקי. השחקן שיחק בעונה שעברה בליגה המלטזית, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו גלעד וגרהוף.

בנוסף, המלאבסים קיבלו בשמחה את העובדה שהבלם דניאל פלשר השיג הערב את השחרור מבני יהודה. כבר ביום רביעי, צפוי להיפגש איתו היו"ר אבי לוזון מתוך מטרה לצרפו, כפי שכבר פורסם כאן. השוער יוסי גינזבורג, שלאורך רוב העונה הקודמת היה השוער הראשון של הקבוצה ועזב עם סיום העונה, חתם הערב בהפועל עפולה מהליגה הלאומית לעונה אחת באמצעות סוכנו אפי סופר.

מבחינה מקצועית, המאמן גיא לוזון יערוך שני שינויים: גיא חדידה יפתח בקישור במקומו של מוחמד סרסור ואילו בחוד ההתקפה תאי בריבו ימלא את מקומו של רוי רונן שכזכור קרע את הרצועה הצולבת וייעדר זמן רב.

הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, גיא חדידה, ארד בר, ליאל עבדה, אור אינברום, תאי בריבו.

דניאל פלשר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי