ואן לוון נפרד: "הקבוצה יכולה להצליח באירופה"

מכבי תל אביב עשתה סיפתח לעונת 2020/21, כשזכתה בתואר הראשון שלה עם ניצחון 0:2 חלק על הפועל באר שבע במשחק הגומלין של אלוף האלופים (0:4) בסיכום. הקבוצה בהחלט יכולה להיות…

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עשתה סיפתח לעונת 2020/21, כשזכתה בתואר הראשון שלה עם ניצחון 0:2 חלק על הפועל באר שבע במשחק הגומלין של אלוף האלופים (0:4) בסיכום. הקבוצה בהחלט יכולה להיות מרוצה מאיך שנראתה בצמד המשחקים הללו, וכעת תתפנה למאבקים באירופה.

כידוע, הצהובים יארחו את ריגה הלטבית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות ב-18 או ב-19 באוגוסט. במשחק הזה כבר ידריך אותה המאמן החדש יורגוס דוניס, ובינתיים המאמן הזמני פטריק ואן לוון נפרד עם תואר ושני ניצחונות בשני משחקים. כעת, ההולנדי יחזור לעבודתו במחלקת הנוער.

"נהנינו בשבועות האחרונים ועשינו הרבה כיף", אמר ואן לוון. "הבחורים עבדו קשה באימונים ובמשחקים וראינו את הכדורגל שאנחנו רוצים לראות במשך הרבה דקות. אם מסתכלים על שני המשחקים, היינו הרבה יותר דומיננטיים".

פטריק ואן לוון | דני מרון

האם הקבוצה יכולה להצליח במסגרת אירופית: "אני מאמין בקבוצה ואני מאמין באופי של השחקנים. הם מאוד רעבים ורוצים להצליח באירופה. אנחנו צריכים להמשיך לבנות ולעבוד קשה, יש לנו בסיס טוב".

האם מכבי ת"א יכולה לפנטז על דברים גדולים עם דוניס: "דיברתי איתו כמה פעמים וזה מוקדם מדי לדבר על ההמשך, אבל יש לו הרבה ניסיון להוציא הרבה מהשחקנים".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי