אלטרנטיבה לזנטי: גיל יצחק מועמד לקריית שמונה

גיל יצחק
גיל יצחק | דני מרון

בנוסף לשחקן בני יהודה, מלך השערים של הלאומית בשנתיים האחרונות נכנס לפנקס של הצפוניים. בקבוצה לא התרגשו ממקרה הקורונה בסכנין והביעו אופטימיות: "יש התקדמות, מקווים שנראה זאת גם בתוצאה"

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה תחפש ניצחון ראשון בגביע הטוטו כשתארח מחר (ראשון) את בני סכנין במשחקה השלישי במפעל. הקבוצה של קובי רפואה הרשימה נגד הפועל חיפה ביום רביעי האחרון ושלטה למשך רוב דקות המשחק, אולם יצאה עם נקודה בלבד. "אנחנו רואים התקדמות מאימון לאימון וממשחק למשחק ונקווה שנראה זאת גם בתוצאה", אמרו במועדון.

המאמן עשוי להמשיך לחלק את הדקות וייאלץ להסתדר שוב ללא חלוץ הרכש יוג'ין אנסה, שעדיין שוהה בבידוד ויצטרף לקבוצה רק בסמוך לפתיחת הליגה. מגן קבוצת הנוער, ניר דרורי, עשוי לקבל את הקרדיט ב-11 אחרי שהרשים נגד הפועל חיפה וכך גם לגבי אופיר מזרחי.

קריית שמונה מעוניינת להתחזק בשחקן התקפה נוסף וחוץ משחקנה של בני יהודה, עמית זנטי, גם שמו של גיל יצחק עלה כמועמד. יצחק אמנם שייך למכבי חיפה, אך כלל לא בתכניות של הירוקים ולא זומן למחנה האימונים שלהם. החלוץ מחזיק במספר הצעות מהליגה הלאומית, אבל מחפש קבוצה שתקלוט אותו בליגת העל.

בנושא אחר, במועדון לא מייחסים חשיבות רבה למקרה ההידבקות בקורונה בבני סכנין והבהירו: "אנחנו נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה".

קריית שמונה רוצה ניצחון ראשון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי