תורג'מן: "המטרות של כפ"ס עלו, מכוונים למקום 6 עד 8 העונה"

עמיר תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

לאחר ניצחון הבכורה של הירוקים ב-1:4 על מכבי פ"ת, המאמן הודה: "זה מתחיל להתחבר לנו, אבל זה רק גביע הטוטו ואנחנו יודעים את זה". הסגל: "יש לנו בסיס טוב שנשאר מהעונה שעברה". הגישה: "אין בעיה עם קשיחות"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא רשמה אתמול (שבת) את ניצחון הבכורה לעונת 2020/21 כאשר הביסה 1:4 נהדר את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו. המאמן עמיר תורג'מן התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM וסיפר את תחושותיו לאחר המשחק ואת מטרות הקבוצה החדשות לעונה.

הרגשות אחרי הניצחון: "היה לנו שבוע אינטנסיבי, אבל בסופו של דבר זה עדיין גביע הטוטו. אפשר גם לראות שחקנים צעירים וגם רואים את אלה שאנחנו רוצים לבנות עליהם השנה. זה מתחיל להתחבר לנו, אבל אנחנו יודעים שזה רק גביע הטוטו. הליגה היא יותר אינטנסיבית והרבה יותר קשה בהתחלה".

מטרות לעונה: "אני חושב שהמטרות שלנו קצת עלו העונה ואנחנו מכוונים למקומות 6-8. יש לנו בסיס טוב של שחקנים שנשארו מהעונה שעברה, בערך 13 שחקנים, ועל זה הוספנו עוד חמישה או שישה שחקנים חדשים. אני מקווה מאוד שנעמוד בציפיות".

האם המטרה החדשה ריאלית? "הסגלים שלנו וגם של שאר הקבוצות עדיין לא סגורים, אבל בעונה שעברה ההבדל בינינו למקום השמיני היה בסך הכל 3-4 נקודות, ככה שזה לא משהו בשמיים. מצד שני, כמובן שצריך לראות איך הקבוצה מתחברת ומתפקדת. חסר לי עוד בלם כרגע, יש לי רק שניים ששיחקו בכל משחק".

הגישה הקשוחה: "יש כאלה שקשה להם כשמגיע מישהו ופתאום אוכף את החוקים. מה רע בלהיות נוקשה? הרבה היו רוצים שהמאמן יעלים עין ויחפף כמו במקומות אחרים. יש הרבה סיפורים בכדורגל הישראלי שכבר נמאס לשמוע".

"בסופו של דבר שחקנים מרוויחים לא מעט כסף וזה המקצוע שלהם – הם צריכים לעמוד בדרישות של כל המאמנים הצעירים. כשאלי גוטמן היה אומר לי לרוץ עם המגן אז הייתי רץ עם המגן, כי אם לא הוא גם היה נוקשה איתי. זה בסדר גמור".

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי