אקיניימי היה מועמד כבר בינואר, אך דראפיץ' וברדה בחרו בצ'ירקוביץ'

עדיין לא ידוע מתי ינחת הבלם הנורווגי כדי להשלים את הצטרפותו למכבי נתניה. סגל הבהיר: נושא הפיצוי לצמד המאמנים שעזב לא ישפיע על תקציב הרכש. נבדקה האפשרות לצרף את עומר דנינו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה הודיעו אמש (ראשון) על סיכום עם הבלם הנורווגי אקינסולה אקיניימי, אשר בקבוצה עדיין מחפשים לו טיסה וטרם ידוע מתי הוא ינחת בארץ, כך שרק עם הגעתו ארצה הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לשלוש נוספות.

לספורט1 נודע שהבלם היה מועמד לשורות היהלומים כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר ושמו הונח על שולחנם של צוות המאמנים דאז סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, אך השניים בחרו בבלם לזאר צ'ירקוביץ, שכבר הספיק להיות משוחרר בתום העונה הנוכחית לאחר שגם הצוות סיים את דרכו במועדון.

עוד בעניינם של שני המאמנים לשעבר: הבעלים אייל סגל הבהיר כי נושא הפיצוי לא יפגע בתקציב הכולל לשנה הקרובה ובפרט במציאת שחקני רכש ומימון חוזיהם, משמע שסגל לקח את עלות החוזה כחלק משכלול התקציב לעונה שעברה. לאחר צירופו של הבלם הנורווגי, בקבוצה מחפשים עדיין לצרף מגן ימני, בלם נוסף, קשר ועוד שחקן קו מצד שמאל.

אקינסולה אקיניימי | מכבי נתניה, רשמי

בנוסף, לספורט1 נודע שבמקביל למו"מ עם הפועל כפר סבא, בנתניה בדקו בימים האחרונים את אופציית צירופו של עומר דנינו, בלם מכבי פ"ת בשנים האחרונות שעזב בקיץ האחרון, כשגם הפועל חדרה עוקבת בעניין.

בנושא אחר: בעקבות ההידבקות בקורונה של שלושה משחקני קבוצת הנוער והשבתת הפעילות בקבוצה, במועדון פועלים בימים האחרונים לחיטוי כלל המתחם על-מנת שיוכל לחזור ולהיות שמיש. יש לציין שפעילויות בית הספר לכדורגל של המועדון מתקיימות כסדרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי