חדרה בפלונטר לפני מכבי חיפה: "נצטרך למצוא פתרונות יצירתיים"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

במועדון מרוצים מהרביעייה מול הפועל חיפה, אך מודאגים מכך שהאישור הבינלאומי של ג'אבר טרם הגיע ומסתמנת מצוקה בעמדת המגן השמאלי. זלקה בא במגע עם חולה מאומת ונכנס לבידוד

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי 2:4 מרשים על הפועל חיפה במשחק הנעילה של גביע הטוטו, הפועל חדרה אופטימית במיוחד לקראת המפגש הביתי מול מכבי חיפה במחזור פתיחת ליגת העל (ראשון החל מ-20:15, שידור ישיר בספורט1).

עם זאת, לא הכל ורוד בפן המקצועי. בחדרה חוששים מאוד מעמדת המגן השמאלי, לאחר שהאישור הבינלאומי של הרכש עבדאללה ג'אבר טרם הגיע. האחרון, ששיחק אשתקד בליגה הפלסטינית, אמנם שוחרר רשמית מקבוצתו, אך ההתאחדות הפלסטינית לא העבירה את האישור המתאים. במועדון פנו להתאחדות הישראלית לקבלת סיוע, ומקווים שהאישור יגיע בזמן וג'אבר יוכל לעמוד לרשות מימר מול מכבי חיפה.

שחקן נוסף שיכול במידת הצורך לשחק בעמדת המגן השמאלי וייעדר מהמשחק הוא מנשה זלקה. הקפטן קיבל אתמול הודעה ממשרד הבריאות לפיה עליו להישאר בבידוד עד ה-1 בספטמבר וזאת לאחר ששהה בקרבת חולה מאומת. טרם ברור אם השחקן יידרש לעבור בדיקת קורונה. "מדובר בפלונטר שלא ציפינו לו, אך נצטרך למצוא פתרונות יצירתיים", אמרו הבוקר בחדרה. בהמשך ישיר לכך, הצוות המקצועי מעוניין לצרף מגן שמאלי נוסף ושמם של שמואל שיימן ואופק נדיר עלה.

שמואל שיימן
שמואל שיימן. מבוקש | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי